Gabbe Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Tjenare, Sorry att jag skapar en ny tråd om True Crime: Streets Of LA men den gamla tråden värkade så himla rörig! Jo det är så att jag kan inte fortsätta spelet förrens jag får +Cap Status. Har nu -80 i status hehe. Jo hur gör man för att få "Good Cop" status? Vart åker man m.m... Någon som kan hjälpa mig, vill spela vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Arrestera folk, tryck Cirkel så sätter du på handfängsel o slänger ner dem på marken. muddra, också cirkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gabbe Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Cirkel? Jag kör det på XBOX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Du kunde ju möjligtvis ha sagt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Cirkel blir väl B på XBOX? - Testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 har true crime gta liknande grafik eller är det mer anorlunda??? värkligare/ovärkligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 kolla bara kontrollerna i nån manual eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 har true crime gta liknande grafik eller är det mer anorlunda??? värkligare/ovärkligare? Det är ungefär samma, dock har True Crimes lite mer värkligare & bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts