DiazEvil Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 TAR DET 30 TIMMAR ATT LADDA NER REAL GTA3???!!!!! J*vlar vad sjukt! Då kan man ju inte ladda ner det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 1. Va inte så arg. 2. Har du kollat vilken hastighet den laddar i? 3. Va har du för uppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 1. Förlåt , jag blev bara väldigt upprörd. 2. Den laddar ner i 1,53kb/sek Kan man öka hastigheten på något sätt? Tyvär har jag inte bredband utan modem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 1. Förlåt , jag blev bara väldigt upprörd. 2. Den laddar ner i 1,53kb/sek Kan man öka hastigheten på något sätt? Tyvär har jag inte bredband utan modem! Tog 3dagar att ladda hem det för mig(56k)... Ladda hem ett program(getright tex.) så kan du pausa nedladdningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Var kan jag få tag på det där pausningsprogrammet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Var kan jag få tag på det där pausningsprogrammet? Sök efter getright på Download.com.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Tack StellHell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Tack StellHell! Inga problem.. Jag hjälper alla med 56k att komma tillrätta.. Välkommen in i 56k klubbeb föresten.. Finns inte många kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Ladda hem ett program(getright tex.) så kan du pausa nedladdningen.. eller download accelerator plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts