evilmaster Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 För sverige i tiden! Här kommer en Volvo 480 work-in-progress bild... Finns det någon som är grym på att göra textures så får dom gärna maila mig och erbjuda sin hjälp.. (sambea@n21mail.net) Annars kommer jag nog inte att släppa denna för allmänheten (ful som den är nu). F'låt för dom stora bilderna (skaffa snabbare uppkoppling ). http://www.angelfire.com/nc/evilmastr/temp/volvo480ingame.jpg http://www.angelfire.com/nc/evilmastr/temp/volvo480v2_textured.jpg Det var min lilla femöring i gta mod världen tack å hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Snygg var den inte Om man kollar på bilderna. Bra gjort än då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 yeahhh najs med volvo, synd bara att du tog den fulaste bilen volvo gjort (förlåt om du har en sån) du skulle vinte vilja ge dig på en 740 / 945 när detta projektet är klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evilmaster Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Har ägt en 264, men inte en 480 (gillar inte 480 så mycket). Men jag valde att göra en 480 för det var den enda modellen jag hittade blueprints till... Jag gör gärna andra bilar om jag får ordentliga blueprints (och om jag gillar bilen ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 http://www.suurland.com/blueprints_archive.php där har du vad du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evilmaster Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jo, jag känner till Suurland, men jag menade att jag kan göra car-mods om jag får blueprints på bilen som jag ska göra.. Dvs, request-modding.. eller vad man ska kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 774 och 765 e ju samma bil, så det bär bara sätta igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evilmaster Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Har laddat ner blueprints till volvon du ville ha.. Ska börja på det nu, så får vi se hur den blir. Min Volvo 480 är i princip klar iaf. För nu orkar jag inte jobba på den mer! Mohahahaha.. (eeh?) http://www.angelfire.com/nc/evilmastr/temp/volvo480v2_textured_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Snygg! Fast varför inte göra klart den och lägga ut på modding sajterna som finns, eller vänta tills gtasajtens moddingsida kommer och ha den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 (redigerad) Skicka den till mig på min hotmail (antonolofsson@hotmail.com) så kan jag lägga ut den GMZ! Även andra moddar som du gör kan du skicka dit! Sidan har ungefär 45+ besökare/dag Sidan! Redigerad 20 november, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 vilket pogram använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 vilket pogram använder du??? Zätamodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evilmaster Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Skicka den till mig på min hotmail (antonolofsson@hotmail.com) så kan jag lägga ut den GMZ! Även andra moddar som du gör kan du skicka dit! Sidan har ungefär 45+ besökare/dag Sidan! Sidan fungerar ju inte.. hur f*n kan den då ha så många besökare? Anyway.. Jag håller på med crash-detaljerna på 480:n nu. Om min flickvän låter mig hållas så är jag nog klar om en eller två veckor.. Vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Sidan fungerar ju inte.. hur f*n kan den då ha så många besökare? Nu funkar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Har laddat ner blueprints till volvon du ville ha.. Ska börja på det nu, så får vi se hur den blir. Min Volvo 480 är i princip klar iaf. För nu orkar jag inte jobba på den mer! Mohahahaha.. (eeh?) http://www.angelfire.com/nc/evilmastr/temp/volvo480v2_textured_2.jpg Nu är den lite snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kan du adda den till GTA:Sweden, är du snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kan du adda den till GTA:Sweden, är du snäll! du o ditt jävla GTA SWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kan du adda den till GTA:Sweden, är du snäll! PM:A istället för att dra upp trådar från 03 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts