Xemtoth Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Hej, jag formaterade just datorn så jag blev av med mitt GTA 1 och 2, och mina skivor gick sönder så jag undrar om jag kan ladda ner GTA 1 eller GTA 2. Skriv här, tack:) Tyck vad ni vill om mig, om ni tycker jag verkar slö eller otålig ^^ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 GTA1 kan du ladda hem från Rockstar Classics, GTA2 måste du däremot köpa. Mitt tips är att du köper Total GTA för dryga hundralappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Hej, jag formaterade just datorn så jag blev av med mitt GTA 1 och 2, och mina skivor gick sönder så jag undrar om jag kan ladda ner GTA 1 eller GTA 2. Skriv här, tack:) Tyck vad ni vill om mig, om ni tycker jag verkar slö eller otålig ^^ :'( Hur Faen gick dom sönder då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Hur Faen gick dom sönder då..? Tappade en låda typ 40 kg på dem när jag skulle möblera om i mitt rum >.< tack för länken ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Har grejjat både GTA I o GTA II, tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Har grejjat både GTA I o GTA II, tack för hjälpen! Det är bra mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hur fick du gta 2 ?För mitt är hel knasigt kommer upp "var snäll och sätt in cdrom skivan rätt" när jag vill spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts