Pollmannen Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Den 17 december är det världspremiär för den sista ringen-filmen, Sagan om Konungens Återkomst...! Enligt biograferna runt om i Sverige, kommer premiärbiljetterna vara slut vid första biljettförsäljningen! Tänker du gå och se nya ringen-filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Självklart! ska man gå o se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Fullkomligt självklart. De som inte går och ser den borde bli portade från biograferna för all framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 självklart...längtar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Självklart! Men jag är orolig över hur filmen kommer att bli utan Saruman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 han som spelar saruman (kommer inte ihåg vad han heter) sabbar väll hela premiären för att han inte får va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Det är självklart att man går och ser den ettan och tvåan var skitbra men jag är lite fundersam på hur det blir utan Saruman... ganska dummt att de inte tar med honom men den blir nog bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 nope, somnade efter halva ettan, ej sett 2an... så det är nog inte så stor mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 han som spelar saruman (kommer inte ihåg vad han heter) sabbar väll hela premiären för att han inte får va me Vet du inte namnet på gamle Dracula(Cristopher Lee)? Ojojoj vart är världen på väg? Kanske ska se den, får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Det är helt jävla självklart att jag ska se den Längtar som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 min kompis såg sagan om ringen och sagan om dom två tornen innan dom hade kommit ut på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 min kompis såg sagan om ringen och sagan om dom två tornen innan dom hade kommit ut på bio och vad är det med det? svårt att få tag på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Självklart.. Jag o bruden ska gå på premiären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Självklart ska gå me tre vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 årets höjdpunkt självklart man ska gå=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 (redigerad) årets höjdpunkt självklart man ska gå=) w0rd. helt uteslutet att inte gå o se den. Redigerad 16 november, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Självklart ska man gå och se den! (Skam på den som inte gör det) Men varför har dom klippt bort Saruman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Självklart ska man gå och se den! (Skam på den som inte gör det) Men varför har dom klippt bort Saruman? ett mysterium ja. tänkte gå o nita PJ, nån som hänger på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Sagan om Ringen... hmpf... Har inte sett ettan eller tvåan, orkar inte se dem, så... mitt svar är rätt så självklart... 600 posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts