blink182 Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Kan någon förklara vad AI är för nåt..har sett att ni skrivit att gta har dålig AI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 tror de é trafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Artificiel Inteligence jag tror att i spel så kontrolerar den personer och bilar och sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 det är så dom är DUmma, smarta... Liksom om man säger Polisen har bättre AI så menar man typ att den beter sej mer likt en riktigt..polis osm kan bli sur glad förbannad Så har ja iaf lärt mig rätta mig om ja har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 AI är datan typ kan man säga.. Du slår på en kille/tjej i spelet han börja jaga dig.. går nästan inte att förklara bättre.. om man inte redan vet det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 artificial intelegence betyder konstgjord intelegense då menar dom iq på tex poliserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 okej tack så mycke då då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts