Deltanator Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 oohhh va coola ni är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Ett ord: Nödvändigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Ja ring snuten! "Let´s crack some commie skulls!" Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag bor i Umeåtrakten och jag tycker det här är ganska allvarligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 har några ringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Om dom ska slås så ska vi väll inte bry oss om det. Dom gör väll inget mott oss? Det är väll lite spänande att det händer lite saker i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Om dom ska slås så ska vi väll inte bry oss om det. Dom gör väll inget mott oss? Det är väll lite spänande att det händer lite saker i sverige. .. Jag bryr mig inte... Då letar dom säker upp mig.. och då blir jag köttbulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Löjligt med gängkrig! Ska det va nåt ska det va med AK-47:or man mot man på slagfältet! varför kan man inte så och ge varandra en klapp på kinden och säga vad söt du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Men hitills är det väl bara ryktesvägen som vi har hört om denna fajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) Ja bara rykten.... Men nu snart typ vid 11 tiden på morgonen kommer jag få besked av en kompis som känner en i ena "gruppen" (Säger inte gänget eftersom de flesta bara klagar över det ordet hehe .) Så vi får snart veta om nåt har hänt... man hoppas ju som att inget har hänt egentligen. iaf jag... *EDIT* Går tillbaka till sängen alldelse för tidigt att vakna halv 8 Redigerad 15 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 har det hänt nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Vet inte... den där killen har inte vaknat än. han vaknar nog snart.. då får vi veta om det bara var massa rykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Såg inget på Nyheterna! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Vet inte... den där killen har inte vaknat än. han vaknar nog snart.. då får vi veta om det bara var massa rykten. han kanske är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 För att han tjallade här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Han har fortfarande inte vaknat men jag tror nog inget har hänt eftersom att vi inte hört nåt på nyheterna och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Dom ända gäng krig som e "roliga" e sådana som man ser på film dom andra borde man ringa polisen på en gång om för det e ganska allvarligt om nån säjer att man ska döda nån eller hur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Instämmer Mr.M Men jag har snackat med min kompis nu och han sa att ingen kom till Wasa Plan så... det var ju tur det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 HAhahaha, hela topicen har handlat om nånting som aldrig egentligen har hänt Ringde någon polisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) Haha jag går också på grubbeskolan! Satt och väntade i fredags på att dom skulle komma. Men det kom då ingen då i alla fall, tror bara det är skitsnack. Dom skulle nog aldrig våga slåss. Specielt inte Hagas "gängledare". Brorsan vet vem det är och han skrattade bara när jag sa att han skulle slåss. Han sa bara: "Vilken jävla mes, har retat han se'n högskolan." Redigerad 15 november, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts