Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Varför blir texten på själva GTAsajten(inte forumet)så stor och konstig så det knappt går att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 gå in på Visa->textstorlek och välj mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Tack du förtjänar en belöning! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 varsågord... det var så lite så. tipps har du skrollknapp kan du hålla in ctrl och skrolla så ändrar du storleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 tack... det kanske inte han hade använding av men jag hade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 det var ju bra stt nån hade det!!! jag har faktiskt aldrig fattat vad det ska vara bra för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 det var ju bra stt nån hade det!!! jag har faktiskt aldrig fattat vad det ska vara bra för! Det är väl för dom som ser dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts