Noxzist Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 hello! Har där jag bor så har det öppnat en ny butik som heter "JULA". Där finns det ett par trådlösa hörlurar (Philips HC 8350)som går upp till 100 m ,genom väggar också ,eftersom att singnalen går rätt igenom väggarna m.m.(dom kostar 549 kr) fakta: 864 Mhz på FM-överförings frekvensen, fungerar i 15 timmar efter full laddning, volym kontroll på luren, automatisk nivåkontroll för bästa ljud... Men det jag undrar är om ni har nått bättre förslag, kanske billigare eller bättre m.m. och om dom är värda det o om trådlösa lurar är nåt att rekomendera??? snälla ni som vet: svara så är jag mycket tacksam!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Själv är inte så mycket för trådlösa tillbehör, om du inte absolut måste ha trådlöst så rekommenderar jag att du skaffar ett par vanliga hörlurar. Då slipper du batteribyten, störningar etc och sparar dessutom pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 (redigerad) ............du har ju lite rätt. jag e inte så mycket för det heller utom detta, men det e ju ganska gött för att man kan ju gå runt i hela huset men lurarna på + att man inte stör syskon m.m men musiken......man får med laddningsbara batterier kanske du kan nån annan affär som har bättre gregor???(bättre trådlösa lurar?) Redigerad 14 november, 2003 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jag har ett par trådlösa utan batterier. Fast det är bara AM kanal på just dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 utan batterier?? vet du vilken modell du har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag har ett par trådlösa utan batterier. Fast det är bara AM kanal på just dom. Ja, hur fasiken går dem utan batterier? Har dem en dieselmoter eller ett litet kärnkraftvärk, eller vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Ja, hur fasiken går dem utan batterier? Har dem en dieselmoter eller ett litet kärnkraftvärk, eller vad?? nej, det är ett litet vattenkraftverk inbyggt som får en generator att snurra och därifrån får den el. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 det är väll en sån med laddare... när man inte använder dom så ställer man dom i ett ställ.... skulle vilja ha trådlösa.... varje gång jag går ifrån datorn fastnar jag i sladden och drar ned den, och allt annat som e i vägen, ner på golvet..... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 ja har typ ett par såna philips dom också trore e samma orkar inte kolla dom e lite alkiga bara en hörlurshögtalare funkar men om man slår riktigt hårt på den sidan så funkar den också men annars äre väl ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts