Hedagarden Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jaha, så var man här igen då... Vad har hänt sen jag försvann då? Massor av nya medlemmar ser jag. Några balla moddar? Jag har inte skaffat VC till PC än, men det kommer nog och då kanske man ändrar lite i det, fast då är jag nog ganska sent ute med tanke på att alla antagligen gjort allt redan. Nån som spelat VC i mp? Är det kul? Ska på LAN idag, kanske kunde spela det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jaha, så var man här igen då... Vad har hänt sen jag försvann då? Massor av nya medlemmar ser jag. Några balla moddar? Jag har inte skaffat VC till PC än, men det kommer nog och då kanske man ändrar lite i det, fast då är jag nog ganska sent ute med tanke på att alla antagligen gjort allt redan. Nån som spelat VC i mp? Är det kul? Ska på LAN idag, kanske kunde spela det där. de e skit kul att spela MTA (mp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Funkar det bra då? Hur funkar det? Är det precis som vanligt plus att det är några motståndare också eller hur är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 vart har du vartit vi har saknat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Hmmm, var har jag varit? Inte här iaf. Eller jag har väl varit inne och kollat lite då och då. Dock utan att logga in. Har ju inte VC till PC och då har det inte blivit nåt moddande. Jag vet inte hur länge jag kommer vara här nu heller. Det beror på om det händer något speciellt. Känns nästan som om jag har tröttnat lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Oj, Hedagarden! Har hännt väldigt mycket se'n sist. Du försvann ju i slutet av förra året så det är väl bara att berätta om de största sakerna, bland annat är vi några nya moderatorer här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Hmmm, var har jag varit? Inte här iaf. Eller jag har väl varit inne och kollat lite då och då. Dock utan att logga in. Har ju inte VC till PC och då har det inte blivit nåt moddande. Jag vet inte hur länge jag kommer vara här nu heller. Det beror på om det händer något speciellt. Känns nästan som om jag har tröttnat lite... väkommen tillbax /me har tröttnat men kan inte slita mig från forumet ändå köttis: Hedagarden stack väll innan du joinade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 väkommen tillbax /me har tröttnat men kan inte slita mig från forumet ändå köttis: Hedagarden stack väll innan du joinade jag joinade islutet av förra året jag har flera användare som är banned också saffe var min förta denna kom i våras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 väkommen tillbax /me har tröttnat men kan inte slita mig från forumet ändå köttis: Hedagarden stack väll innan du joinade vaa?? har du tröttnat? hehe ock, vänta bara tills nästa GTA-spel kommer ut! då blir du säkert sugen igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Det var ett tag sen man såg dig Hedagarden! Jo det finns väldigt mycket modar, men nån ny skulle du kanske kunna gräva fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Oj, Hedagarden! Har hännt väldigt mycket se'n sist. Du försvann ju i slutet av förra året så det är väl bara att berätta om de största sakerna, bland annat är vi några nya moderatorer här... Jag såg att det har blivit många nya moderatorer, bl.a. du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Det var ett tag sen man såg dig Hedagarden! Jo det finns väldigt mycket modar, men nån ny skulle du kanske kunna gräva fram. Jag fick VC till PC:n i fredags. Har dock inte installerat det än, men när det är gjort ska jag nog titta på vad som finns att modda. Jag vet ju dock inte vad som redan är gjort. Det jag klarar av att modda är nog redan gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts