nikko Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 snacka om jobbigt att köra upp http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/kollar_upp.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 koooooooooooooooooooooo griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis hönnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaa vad coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 koooooooooooooooooooooo griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis hönnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaa vad coolt exakt vart ska man lägga in dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 snacka om jobbigt att köra upp http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/kollar_upp.JPG är byggnaden mitt ute i vattnet eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 är byggnaden mitt ute i vattnet eller vadå? Japp! Omgivningen är skiit ful!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Är den där bilden från WTC Modden? Snacka om fult där inne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Är den där bilden från WTC Modden? Snacka om fult där inne.. de e skit fult inne men de e kul att hoppa ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 On topic nu: 1. Lägg vcwtc.ipl, Vcwtc.ide och vcwtc.col i /data/maps 2. Lägg in alla filer från mappen "IMGTOOL" till gta3.img genom Imgtool. Om det är något ni ej förstår så fråga på... kommer bara en massa jävla fel-medelamden då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 kommer bara en massa jävla fel-medelamden då tagit bort skrivskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 tagit bort skrivskyddet :'( hehe hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 :'( hehe hur gör man det? höger klicka på gta vice city mappen och klicka sedan på egenskaper. sen ser du att det står skrivskydd i en ruta klicka så den inte är i kryssad klicka sedan på verkställ. klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 höger klicka på gta vice city mappen och klicka sedan på egenskaper. sen ser du att det står skrivskydd i en ruta klicka så den inte är i kryssad klicka sedan på verkställ. klart dat va som fan jag har inte det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Kul skämt =/ köra in med ett Flyg plan I WTC! NI fattar inte hur många människor som dog där! Å sånt tycker inte jag Man ska skämta om ! vad tänker den människan du kunne ringt till de som gjorde en massa skämtfilmer om det istället för att sjafsa här när de skojar om ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Det man inte kan skämta om, kan man inte heller ta på allvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Det man inte kan skämta om, kan man inte heller ta på allvar.... Det var bra sagt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Det var bra sagt!!! leve tomten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag kan inte ta bort skrivskyddet, det kommer tillbaka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 On topic nu: 1. Lägg vcwtc.ipl, Vcwtc.ide och vcwtc.col i /data/maps 2. Lägg in alla filer från mappen "IMGTOOL" till gta3.img genom Imgtool. Om det är något ni ej förstår så fråga på... "Copy an past" Då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag kan inte ta bort skrivskyddet, det kommer tillbaka igen. den är borta även om den kommer tillbaka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag kan inte ta bort skrivskyddet, det kommer tillbaka igen. när du har klickat bort det så ska du trycka på verkställ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts