swat Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Kul skämt =/ köra in med ett Flyg plan I WTC! NI fattar inte hur många människor som dog där! Å sånt tycker inte jag Man ska skämta om! jag vet att det inta var så jätte trevligt men man kan inte precis gå runt och gråta över några man inte känner men jag tycker det är hemskt och själv har man varit vid ground zero dår det rasade men man kan inte fatta hur allvarligt det var fören man är där du har bara lärt dig om terror attacken från tv din soff prutt p.s. har inte fått in den menhar försökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 jag har fått in den i vc och man kan köra upp på toppen men det tar 5 min att köra upp.. där uppe i wtc så är det bilder på binladen och va han nu den andre hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 On topic nu: 1. Lägg vcwtc.ipl, Vcwtc.ide och vcwtc.col i /data/maps 2. Lägg in alla filer från mappen "IMGTOOL" till gta3.img genom Imgtool. Om det är något ni ej förstår så fråga på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 (redigerad) världen är full av dom Dem (Dom med o är talspråk, om ni förstår) Redigerad 22 november, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Dem (Dom med o är talspråk, om ni förstår) läs vad Blaque sa: inga fler Foo-Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Dem (Dom med o är talspråk, om ni förstår) Man får skriva dom fortfarande.. Men då ska man skriva bara dom.. Inte de eller dem.. Men om du bara skriver dom så får du skriva det hur mycket du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 22 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 On topic nu: 1. Lägg vcwtc.ipl, Vcwtc.ide och vcwtc.col i /data/maps 2. Lägg in alla filer från mappen "IMGTOOL" till gta3.img genom Imgtool. Om det är något ni ej förstår så fråga på... Men det är ju precis så det står i "läsmig" och jag har gjort så som det står men det fungerar ju inte ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 22 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 jag har fått in den i vc och man kan köra upp på toppen men det tar 5 min att köra upp.. där uppe i wtc så är det bilder på binladen och va han nu den andre hette Kan du inte skriva precis som du gjorde då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Jättefint, men DYos är i USA så han kan inte använda ä. joho! ¨+a = ä ¨+o = ö hur man får å vet jag inte... men det var nått med att trycka på Alt + 123 eller nått sånt.... sent svar, jag vet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 joho! ¨+a = ä ¨+o = ö hur man får å vet jag inte... men det var nått med att trycka på Alt + 123 eller nått sånt.... sent svar, jag vet :"> graden Celcius och a kanske?? Har faktiskt ingen aning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 ja har gjort en film där jag visar wtc men ja vet inte hur man gör satt ni kan tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 ja har gjort en film där jag visar wtc men ja vet inte hur man gör satt ni kan tanka Var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Var då? World Trade Center Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 nikko, ge mig din msn så fixar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evilmaster Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Det är en tråkig mod, man dör ingenting nästan när man "trillar" ner från taket.. Typiskt.. Jag som ville göra ett självmordshopp.. Det påminde mest om The Matrix, när Neo ska hoppa mellan husen! Redigerad 24 november, 2003 av evilmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 nikko, ge mig din msn så fixar jag det. Visst läggar du upp de här sen Jocke?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 graden Celcius och a kanske?? Har faktiskt ingen aning.. trevligt att ni pratar om mig men som sagt, stick to the topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 nikko, ge mig din msn så fixar jag det. nibra004@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 (redigerad) nu har ja äntligen hitta sidan jag har bilder på så nu kommer de en fin http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/kolla_ner.JPG aj http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/kul_att_do_sa_har.JPG http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/binladen_o_saddam.JPG Redigerad 26 november, 2003 av nikko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 nu har ja äntligen hitta sidan jag har bilder på så nu kommer de en finhttp://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/kolla_ner.JPG aj http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/kul_att_do_sa_har.JPG http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/binladen_o_saddam.JPG coola bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts