dolken Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 HJÄLP HJÄLP HJÄLP!!!! Är det nån som vet hur jag får gta3 och gta vice city att fungera jag har provat med ALLA drivrutiner till både skärm graffikort och moderkort och directx men inget hjälper...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 grafiken på vicecity fungerar ej jag har laddat ner patchen men det funkar ej.gta3 där är bilden dubbel det hjälper inte ens om man ändrar till 16-bit och sätter trails off.båda spelen är köpta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 graffikkortet är geforce5200td 128mb 1024mb ram och 2.67ghz cpu moderkortet är asusps4800 250gb + 160gb hd extern spelen ligger på 250gb hd´n skärmen är en 17tum samtron 76e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 1. den här knappen ditter inte i hörnet av varje most utan anledning: 2. det skulle underlätta om du berättade vad som händer när du startar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 gta3 där är bilden dubbel samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) i gta3 är bilden sudig och det hackar i gta vice city där är bilden full med rutor som kommer efter ett tag men bilden är väldigt suddig och när man kör bil så hackar det som fan... alla mina spel som jag har hackar och bilden är suddig min gamla pentium3 500klockad till 800 den funkar mycket bättre den har ett tnt2 ritva 64mb kort och 512mb sdram:( gamla burken den funkar som server Redigerad 15 november, 2003 av dolken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 För sugig data kanske? det hände min poalre som inte hadde en sån bra dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts