Scorpion Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 I en tidning eller något sånt stod det att det fanns ett swat mission stämmer det ? och hur kan man isåfall få det? och funkar det till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 (redigerad) Hur menar du? Förklara bättre! Redigerad 14 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jag såg en bild på internet där stod på den att om swat udraget var jömt någonstans i vice city och att rockstar inte sa något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jag såg en bild på internet där stod på den att om swat udraget var jömt någonstans i vice city och att rockstar inte sa något jaså? Det visste jag inget om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mister Versetti Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 JAså alla fal det fans ju ett sånti tvåan man skulle sno en sån. Men vigilante är ju jobbbigt upp till level tolv! Men det kanske är det att man får en swat rustning (150) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 den kom ut innan spelet dom trodde det fanns då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 oh heregud vad jangefelt skapar trådar asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 han är som mig ny med många frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts