beat Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,390285,00.html whhyyyyyy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 fan va synd om han varför heter denna topicen ROTK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 fan va synd om han varför heter denna topicen ROTK för att filmen heter Return Of The King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 för att filmen heter Return Of The King jaha, därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 fan va synd om han varför heter denna topicen ROTK Synd om Cristopher Lee??!! Det är ju oss det är synd om! Saruman har ju en stor del i sista boken och så är han inte ens med i filmen!!!!:... Bara att hoppas att Peter Jackson & c:o tar sig samman och tar med Saruman i extended version DVD:n som kommer ut om cirka ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Men varför?? Synd om både Lee och oss, så dålig kunde väl saruman varit så att han HELT klipptes bort?? Jag blir förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Men varför?? Synd om både Lee och oss, så dålig kunde väl saruman varit så att han HELT klipptes bort?? Jag blir förvirrad Det är klart att han inte var dålig. De tycker helt enkelt inte att bioversionen kan vara längre än tre timmar. Och istället för att ta med Saruman klipper de in lite mer scener från de två stora slagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Men blir det inte fel i Sagan då när han inte är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jag har inte läst boken, så jag vet inte vad han har för roll i det hela, så därför tycker jag inte att det är så big deal... Men det är sant, har inte läst boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 MKT tråkigt att de gör så... men då kommer väll inte grima ormtunga va med heller?=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 MKT tråkigt att de gör så... men då kommer väll inte grima ormtunga va med heller?=( han är nog inte heller med. Om man har läst boken vet man ju vad som händer honom, synd att de inte finns med då för de spelar ju lite roll i handlingen. För de som bara sett filmerna blir de ju ett stort frågetecken vad som händer honom och Grima. Sitter de bara och häckar i Ortanc sen eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Men om det nu är så att de utgör någon roll i det så måste ju Jackson visa på något sätt vad som händer med dem... Tror han tänkt på det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Värdelöst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts