dempaboy Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) är det olagligt att använda cd crack om man äger spelet? alltså har orginal. undra bara. Redigerad 13 november, 2003 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Beror på. Vissa spelföretag har i licensavtalet at du inte får ändra i exe filen. men kolla igenom avtalet och står det inget är det fullt lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Egentligen så kan du göra vad du vill... Ingen kommer ge dig böter om du crackar ditt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 jag vill inte repa skivorna så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 jag kör no-cd på alla spel jag köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 jag kör no-cd på alla spel jag köper 2-3 stycken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 2-3 stycken eller? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 2-3 stycken eller? 4 faktiskt gta2 (borta), gta3, gta vc, mafia (börjar bli lite off topic här nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (börjar bli lite off topic här nu) Knäckt eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts