Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Här kommer jag lägga in fina detaljer med VC!! T.ex så kan du köra upp på bilar med en MC om man kör på bakhjulet!! (Allt enligt länken här nere i min signatur) Ni kan ju även fråga så ska jag se vad jag kan göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Sooooo... my question is... WHEN IS GTA:VICE CITY COMING TO THE PC!?!? a ballpark figure would be great... Rob from Rockstar responds: Haven't heard of any PC plans, sorry. Ni som har PC, de ser ut so om ni får vänta ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 F*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ledsen för er skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ganska onödig Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ganska onödig Topic På vilket sett onödigt!!!! Jag tänkte titta runt på andra forum och posta här men om du kollar så har Hultan postat att man inte ska posta spoilers!!! Slimpimps topic var riktigt onödigt eftersom de stod redan här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja bara skojja ta det lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja bara skojja ta det lungt Av smilien att dömma så verkade det inte så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 ????????????? Ja du använde ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Gjorde jag?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja e dum glömsk! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts