Jump to content

Return of the king

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

jag tänkte köpa det igår men beslutade att vänta och se för det är ju inte direkt billigt, 459 kr och det verkar vara det billigaste,

jag köpte första spelet för dyra pengar för nårra månader sen vilket blev en besvikelse ..det var alldeles för kort och inget omspelnings värde.

jag vill gärna ha valuta för pengarna.

så jag har nårra frågor

1.är spelet kort?(Fredrico nämde nått om det)

2.vilka spel allternativ finns ?,,tex multiplayer,,arcade,,osv,,alltså om det finns annat än just vanligt singelplayer mission

3.Grafik?bra eller

4.är banorna stora ?

5.är det omspelningsvärde?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tänkte köpa det igår men beslutade att vänta och se för det är ju inte direkt billigt, 459 kr och det verkar vara det billigaste,

jag köpte första spelet för dyra pengar för nårra månader sen vilket blev en besvikelse ..det var alldeles för kort och inget omspelnings värde.

så jag har nårra frågor

2.vilka spel allternativ finns ?,,tex multiplayer,,arcade,,osv,,alltså om det finns annat än just vanligt singelplayer mission

3.Grafik?bra eller

4.är banorna stora ?

1. Ja, spelet är ganska kort... har redan klarat sista banan, och jag köpte det i fredags

2. En spelare eller två spelare (Co-op) B)

3. Grafiken är väligt bra (9 av superplay)

4. Det varierar... några banor är stora, och andra är korta som f*n ;)

5. Man kan ju spela om det med fler gubbar och klara allt med dom... och köpa alla uppgraderingar (nya rörelser, pilar och armour)

Det är kort men roligt... :P Jag tycker att det var värt pengarna... men jag gillar det mesta som har med Sagan om Ringen att göra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så jag har nårra frågor

3.Grafik?bra eller

4.är banorna stora ?

Om du inte gillar beat em up spel så borde du inte köpa det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Drar upp tråden

Vilka är dom 3 hemliga karaktärerna man låser upp? Och finns det nån hemlig bana? :wub:

Själv är man på Pellenors fält,Hornmonstrets håla och Minastirith muren

Faramir, Merry och Pippin :P det finns två hemliga banor har jag för mig ;)

Pelennors fält och Honmonstrets håla är svåra... ;) men jag har klarat dom :D

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor