Fredrico Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Det är inte första uppdraget! Det är ju sent i spelet, och då kan du ju en massa nya attacker och magier, mycket lättare då! Vilken är eran favorit? Min är Gandalf och Legolas. Aragorn och Pippin är det som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Är spelet värt att önska sig eller köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 jag tänkte köpa det igår men beslutade att vänta och se för det är ju inte direkt billigt, 459 kr och det verkar vara det billigaste, jag köpte första spelet för dyra pengar för nårra månader sen vilket blev en besvikelse ..det var alldeles för kort och inget omspelnings värde. jag vill gärna ha valuta för pengarna. så jag har nårra frågor 1.är spelet kort?(Fredrico nämde nått om det) 2.vilka spel allternativ finns ?,,tex multiplayer,,arcade,,osv,,alltså om det finns annat än just vanligt singelplayer mission 3.Grafik?bra eller 4.är banorna stora ? 5.är det omspelningsvärde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 jag tänkte köpa det igår men beslutade att vänta och se för det är ju inte direkt billigt, 459 kr och det verkar vara det billigaste, jag köpte första spelet för dyra pengar för nårra månader sen vilket blev en besvikelse ..det var alldeles för kort och inget omspelnings värde. jag vill gärna ha valuta för pengarna. så jag har nårra frågor 1.är spelet kort?(Fredrico nämde nått om det) 2.vilka spel allternativ finns ?,,tex multiplayer,,arcade,,osv,,alltså om det finns annat än just vanligt singelplayer mission 3.Grafik?bra eller 4.är banorna stora ? 5.är det omspelningsvärde? 1. Ja, spelet är ganska kort... har redan klarat sista banan, och jag köpte det i fredags 2. En spelare eller två spelare (Co-op) 3. Grafiken är väligt bra (9 av superplay) 4. Det varierar... några banor är stora, och andra är korta som f*n 5. Man kan ju spela om det med fler gubbar och klara allt med dom... och köpa alla uppgraderingar (nya rörelser, pilar och armour) Det är kort men roligt... Jag tycker att det var värt pengarna... men jag gillar det mesta som har med Sagan om Ringen att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 jag tänkte köpa det igår men beslutade att vänta och se för det är ju inte direkt billigt, 459 kr och det verkar vara det billigaste, jag köpte första spelet för dyra pengar för nårra månader sen vilket blev en besvikelse ..det var alldeles för kort och inget omspelnings värde. jag vill gärna ha valuta för pengarna. så jag har nårra frågor 1.är spelet kort?(Fredrico nämde nått om det) 2.vilka spel allternativ finns ?,,tex multiplayer,,arcade,,osv,,alltså om det finns annat än just vanligt singelplayer mission 3.Grafik?bra eller 4.är banorna stora ? 5.är det omspelningsvärde? Om du inte gillar beat em up spel så borde du inte köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Vart finns demon att tanka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Drar upp tråden Vilka är dom 3 hemliga karaktärerna man låser upp? Och finns det nån hemlig bana? Själv är man på Pellenors fält,Hornmonstrets håla och Minastirith muren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) Drar upp tråden Vilka är dom 3 hemliga karaktärerna man låser upp? Och finns det nån hemlig bana? Själv är man på Pellenors fält,Hornmonstrets håla och Minastirith muren Faramir, Merry och Pippin det finns två hemliga banor har jag för mig Pelennors fält och Honmonstrets håla är svåra... men jag har klarat dom Redigerad 19 januari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts