Jump to content

Return of the king

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Mm det är scener från filmen, ganska många spoilers. Spelade inte så stor roll för mig, vet endå vad som kommer att hända i filmen.

Och varför Co-Op är skuggat kan vara för att du har laddat hem det (vilket jag förmodar att du gjort, eftersom det inte släppts än) och förmodligen så har du laddat hem den första releasen som var nukad p.g.a. fel på CD3 och Cracken (och det felet var just att Co-Op var inaktivt).

Förlåt om ni uppfattar det där som Warez snack. Enligt min åskit så tycker jag inte att det är olagligt att säga orsaken (tror jag i alla fall) till hans fel.

Redigerad av Urachez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På murarna ska man använda body attack för att knuffa ner alla stegarna (ctrl är deafult) och det där monstret i tunneln verkar omöljligt!! nån anna som klarat det?

Monstret behöver man inte döda... ta på dig specialförmångan (osynlighetsmanteln) och smyg förbi och snurra på hjulet :wub: sen klarar man banan.

Men ang. Minas Tirith, när den andra siegetower kommer, vad ska jag göra då? :) Katapulten verkar inte gå att sikta med, bara ge order att skjuta ;)

Snälla hjälp

Jag är vid den jävliga bossen, spideln :teehee: omöjlig

samma sak med bossen med Aragorn, den där anden :wacko:

btw, jag har det till PS2 :wub: så du behöver inte skriva kontrollerna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anden är lätt, ta bara aragorn och slå honom inte direkt när han kommer upp ur marken utan vänta tills han börjar röra sig mot dig. När han använder stormattacken kan du bara gömma dig bakom stenar

Måste bara lugna ner mig... :wub: har sittit och kört sk*tlänge och och misslyckats :wacko: så jag är j*vligt sur :)

Kan du skriva en mer detaljrik guide till mig :teehee: jag är trött på att inte klara honom :wub: det vore jätteschysst ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara lugna ner mig... :wub: har sittit och kört sk*tlänge och och misslyckats :wacko: så jag är j*vligt sur :)

Kan du skriva en mer detaljrik guide till mig :teehee: jag är trött på att inte klara honom :wub: det vore jätteschysst ;)

Ok ska försöka då

Han har egentligen bara 2 attacker som gör ordentligt med skada. Den första använder han när han precis har kommit upp från marken och den andra är stormen. Tricket är att inte springa direkt och börja banka på honom när han visar sig utan att vänta tills han börjar gå mot dig. När han använder stormen gömmer man sig bakom stenar som jag skrev förut. När han väcker upp soldater som ska slåss för han så dödar du dom en i taget.

Och skriv om du klarar banan där man försvarar muren. Har försökt på den 10 gånger nu!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar första Minas Tirith banan va? :teehee:

Börja med att knuffa ner alla stegar och dräp alla orcher du möter, sen visas en film, ett troll drar fram ett siegetorn... då ska du springa mot katapulten (blåa pricken på kartan) knuffa ner stegar på vägen dit... spring upp för trappan så du kommer upp på taket där katapulten står, då ska du ge order att skjuta... sen vänta tills de laddat om och skjut igen... då ska den gå sönder... spring ner igen, och dräp ocher. Snart närmar sig ett till siegetorn till höger... spring dit och skjut på det med trollstaven. När det har rasat närmar der sig ett till på höger sida spring till katapulten, dräp orcher och knuffa ner stegar på vägen. När du kommer fram till katapulter så ge order att skjuta. Men nu attackerar en Nazgúl på den drake eller nått... skjut ner den med trollstanven (som man gjorde med ett siegetorn) sen den dör så rasar den in i ett av tornen på muren... skjut ner siegetornet och då ser man att ett torn redan har dockat vid muren på höger sida, spring dit och dräp alla på vägen. det står många där men dräp dom ändå... skjut på tornen med staven. När det har rasat ska du springa efter alla springande soldater. Nu klarar du banan :wub:

Puh... :) vad mycket det blev :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och hur man dödar den där stora levande pansarbeklädda kaffeburken på banan "Flykten från Osgiliath" där nere i hålan som det är lite vatten i... :shifty:

När du kommer ner i kloakerna så dödar du dom som är i vägen. Men se'n när du har kommit fram en bit så du kan se stor monstret så kan du alltid kasta knivar på alla andra orcher som står omkring han! Blir lättare så. Se'n så springer du bara imot han och slår han med högerklicks attacken :wub: några gånger tills han tappar en bit av sin rustning. Och då är det bara att veva på tills han dör!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du kommer ner i kloakerna så dödar du dom som är i vägen. Men se'n när du har kommit fram en bit så du kan se stor monstret så kan du alltid kasta knivar på alla andra orcher som står omkring han! Blir lättare så. Se'n så springer du bara imot han och slår han med högerklicks attacken ^_^ några gånger tills han tappar en bit av sin rustning. Och då är det bara att veva på tills han dör!

Tack men den har jag klarat för länge sen :wub: Nu behöver jag hjälp med "Pelennors fält" den är omöjlig :ermm: segskadade Legolas och Gimli gör inget så jag måste döda alla i närheten och då hinner jag inte skjuta ner Nazgúlen... har in nått tips? B)

Om ni ursäktar mig så måste jag gå och svära lite... :shifty:

#¤#%"#¤/%&#&"&¤!!!!! :huh::):huh:B)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade demot nyss, men jag tröttnade efter ca fem försök på första "slaget" (eller vad man ska kalla det), det med Gandalf. Fattar inte att de gör det första som händer i hela spelet så svårt, eller är det bara jag som är oerhört kass?.. :shifty:B)

Ta det lugnt, :ermm: du är inte kass... spelet är ganska svårt, men kort :huh: har klarat sista banan och låst upp alla karaktärer nu :)

Jaha :wub: det var det spelet avklarat :huh: Får väl åka å köpa Mario Kart eller nått B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade demot nyss, men jag tröttnade efter ca fem försök på första "slaget" (eller vad man ska kalla det), det med Gandalf. Fattar inte att de gör det första som händer i hela spelet så svårt, eller är det bara jag som är oerhört kass?.. :shifty::wub:

Det är inte första uppdraget! Det är ju sent i spelet, och då kan du ju en massa nya attacker och magier, mycket lättare då! :ermm:

Vilken är eran favorit?

Min är Gandalf och Legolas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor