Bubbli Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Alltså sedan dom (hultenius eller vem som gör det) "byggde" om på GTAsajten så tycker jag att dom flesta moddarna till VC försvann om det fanns några men eftersom det fins så många moddar här på forumet så kanske man vet att det finns en man vill ha men man orkar inte kolla igenom alla sidor på moddingen sidan. därför tycker jag att den som har hand om sidan ska lägga till moddar på GTAsajten igen för det skulle mog alla vinna på eller??? MVH mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Bra ide... men varför kan du itne göra det själv? Du ska itne tjuv åka på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 GAAAAH!!! Använd meningar på rätt sätt!! Man blir ju tokig i huvudet av att läsa Missbruka inte svenskan barn, kom ihåg det. Det finns redan stora gtamod-sidor, det är ingen ide att ens försöka bli större.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) Nej men alltså jag e en usel moddare försökte göra bilar piss svårt men jag vill ha moddar och då kan det va kul och hitta snabbt och eftersom man gillar GTA sajten så vill man gå in på den... lr hur... Hultan svara lpz om du närvarar hehe Redigerad 13 november, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 ja men då kan ju du sammala ihop alla topics med mod... så skicka dom till hultneius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 ja men då kan ju du sammala ihop alla topics med mod... så skicka dom till hultneius? Smart idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Klart det är Men ja trodde du menade det från första början..så det var därför ja skrev som aj skrev för ja trodde du vill att nån anna ksulle sammla in dom ...du kanske menade så men skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Eller så kan ni skicka in bra moddar till GMZ! Klicka på min signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts