fr34k Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 nu har omröstningen startat.. alla spel som hitils har postats i förslagstopicen är med! go ahead and vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 OK Desert Combat Äger fan allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Jag säger nog Max Payne 2, för GTA:VC är ju inte från 03.. men hur är den där bf-modden? Jag har inte bf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 (redigerad) Kort Fattat är DesertCombat Bäst www.desertcombat.com Redigerad 12 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 buu BUU vafan är inte call of duty med?? o värför kan man inte rösta på vanliga bf?? skit tråd! ÄNDRA NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Sluta Tjura skyll dig själv för å inte ha röstat på nån av dom 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 FFS:Underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 FFS:Underground vadå FFS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) vadå FFS? f'ck for speed Redigerad 13 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Tycker ingen av dem spelen är särsklit speciella och värda "Årets Spel" Stämpel. Null Vote (Silent Hill 3 Skulle vara med och Desert Combat är inget Spel utan en Modifikation och bör därför inte vara med!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Tycker ingen av dem spelen är särsklit speciella och värda "Årets Spel" Stämpel. Null Vote (Silent Hill 3 Skulle vara med och Desert Combat är inget Spel utan en Modifikation och bör därför inte vara med!!) ja men de e jväligt kul de kunde nästan vara ett spel typ. vote DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Vice city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) klaga inte på mig! jag har bara tagit med förslag från förslagstopicen... men jag har gjort lite missar..:"> Redigerad 13 november, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 klaga inte på mig! jag har bara tagit med förslag från förslagstopicen... men jag har gjort lite missar..:"> edit* gör en ny poll.. glöm den här! nej,onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) ok... glöm misstagen.. är ni missnöjda med förslagen.. NULL VOTE Redigerad 13 november, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 VC är inte från 2003, så jag röstade inte på det. Vote: Savage Askul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 tycker generals är roligast men det fanns dock inte med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 tycker generals är roligast men det fanns dock inte med... i Think i Höllerme Men det nya Zero Huor Är nog Ballt En Polare har det Skall låna det över helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 VC är inte från 2003, så jag röstade inte på det. Vote: Savage Askul! vc:pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts