vicecity Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Hur gör man en ny skin. Jag fattar inte och det går inte när jag gör en. Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Detta hör till Modding... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Gå in här istället... Egna skins blir aldrig bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Gå in här istället... Egna skins blir aldrig bra... det beror ju på hur duktig man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 det beror ju på hur duktig man är Och vad man har för bildprogram, med paint kommer man inte långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Photoshop..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 kan ni ge mig programet till att göra skins ha en glad alla hjärtansdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Du behöver bra ett ritprogram som är kraftfullare än paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Det går att göra ganska bra i Paint. Fast det är inte som photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Det som är dåligt med paint är att det inte finns någon färg-tonings funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts