AE_Dave Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Ehm Alltså. Jag har problem med uppdragen just nu. De enda uppdragen jag kan göra för tillfället är hos V (Ni vet vid det stora huset man får när man dödar Diaz.) Efter det senaste uppdraget jag gjorde hos V så ringde han sedan upp på mobiltelefonen och sa typ nåt i stil med: "I'll be back in awhile" och höll på att prata om att man behandlade honom som skit eller nåt. Men alltså. På min karta står det [ V ] symbolen och så men jag kan inte hitta själva "lysringen" där jag ska ställa mig för att påbörja nästa uppdrag.... Nån som vet hur jag ska göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 V:et visar att det är ditt "ställe" (Vercetti estate), så det e inga uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Oj! hehe... Men det står i status 36% completed.... :\ eh och det finns inga uppdrag kvar? Och ajg har typ tagit alla rampages och 34 hidden packages och köpt 8 / 15 bostäder och 3 företag..... uhm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 du ska köpa alla företag och göra uppdrag och sen så ringer Lance till till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 ne,,men du ska ju göra alla uppdrag hos företagen,,börja med å köpa malibu club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Ok tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 V kan du få pengar av också 5000 per dag tror jag länge sen jag spela gta vc men ska börja igen :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest mac666 Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 När man dödat Ricardo Diaz i uppdraget "Rub Out", så skall man ju VISST göra uppdrag åt sig själv, det vill säga (V)ercetti Estate. Det är ju Protection-Ring-uppdragen. Mitt tips är att leta runt lite på din Mansion, exempelvis i rummet där Diaz missar att sladden inte är i, eller precis utananför till höger när du går ut från din mansion på framsidan. Jag tänker på uppdragen Shakedown, Bar Brawl och Copland. Lycka Till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts