MAFIA_KING Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 (redigerad) Våran data ser ut att ha virus/Hacker. för varje gång vi ska in på internet kommer det upp massa porr som inte vi har gått in på :'( Så svara e det en hacker/virus? :'( EDIT: Varje gång jag ska spela ngt tänker den som en dåre....den har aldrig gjort d förut :'( EDIT2: Det ornade sig det var typ 220 Hijack attempt Redigerad 12 november, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Våran data ser ut att ha virus/Hacker. för varje gång vi ska in på internet kommer det upp massa porr som inte vi har gått in på :'( Så svara e det en hacker/virus? :'( EDIT: Varje gång jag ska spela ngt tänker den som en dåre....den har aldrig gjort d förut :'( EDIT2: Det ornade sig det var typ 220 Hijack attempt Så fick jag igår.. .. Men det försvann senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 humm...ta typ bort cookies å sånt shit virus scan... tror inte det hjälper men vem vet? formatera om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Formaterea eller shita i din data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Formaterea eller shita i din data skit på datorn bara skoja, hehe...va sa din mamma? på min dator har vi de en av de bästa virus skydden om man ska skryta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Va har du då? typ Norton å nån skit säker brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Va har du då? typ Norton å nån skit säker brandvägg? ja dom tände eld på väggen igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 [OFF-TOPIC]Dempa, din sig är lite för stor! §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. [/OFF-TOPIC] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 skit på datorn bara skoja, hehe...va sa din mamma? på min dator har vi de en av de bästa virus skydden om man ska skryta.. MMM..... Jag vet att du är bra på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 testa med att att "ta bort cookies" , "ta bort filer" , "rensa tidigare" i egenskaper på internetexplorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 testa med att att "ta bort cookies" , "ta bort filer" , "rensa tidigare" i egenskaper på internetexplorer. MAFIA_KING ja har en guide till hur du gör så där om du vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Mitt Pop-Up Stopper program gör det där åt mig den sparar gtasajtens cookie resten tar den bort varje gång jag stänger IE. den tar bort alla Temporära Cache Filer o rensar History, tömmer paperksorgen och Windows History Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 om man har linux s[ finns det knappt n[got virus! (oj fan, maste fixa swe tangent >D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 om man har linux s[ finns det knappt n[got virus! (oj fan, maste fixa swe tangent >D) Samma sak med mac, förutom att mac s u g e r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 (redigerad) Samma sak med mac, förutom att mac s u g e r Mac suger inte alls.. Världens snabbaste "person dator det du!".. Ok jag ska få en i julklapp.. En g5:a Redigerad 14 november, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Mac suger inte alls.. Världens snabbaste "person dator det du!".. Ok jag ska få en i julklapp.. En g5:a mac är skit...inget och ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jag är inte så insatt i ämnet men enligt vad jag har hört/läst är Macar bättre på musikredigering, i t.e.x musikstudios använder dom ofta macar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jag är inte så insatt i ämnet men enligt vad jag har hört/läst är Macar bättre på musikredigering, i t.e.x musikstudios använder dom ofta macar. Vi har en ny Mac på vår skola.... En ny iMac Min storasyster har en också.... Brukar spela Nanosaur på den Mac suger inte alls Bara musen som gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Vi har en ny Mac på vår skola.... En ny iMac Min storasyster har en också.... Brukar spela Nanosaur på den Mac suger inte alls Bara musen som gör det! Jag har en Logitech MX500 till min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Macintosh ska ju användas till Animering och Musikredigering. T.ex. alla animerade filmer idag görs på macburkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts