nikko Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 jag tror på sanandreas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 hehe jo de tror jag me men man vet inget om GTA sa knappt bara hur banan ser ut. Tänk så blir GTA sa världens sämsta GTA spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 hehe jo de tror jag me men man vet inget om GTA sa knappt bara hur banan ser ut. Tänk så blir GTA sa världens sämsta GTA spel! men så ska man ju inte tänka.. man ska va positiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 jag tror på sanandreas jag SanAnders är inte ute å det är itne ens säkert det ska heta så Själv tycker ja GTA är bäst Fan vilken tjänsla det var å lira GTA på nån skit seg datorn... shit va kul det var Sen dom nya det tycker inte ja är Gta... Gta är 1 och 2 + London Dom adnra det är nå annat... det är ju ingen likhet eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Vice City äger än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Vice City äger än så länge... Indeed.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 GTA II Var så rädra gött när man hade köpt det och körde in det i CD läsaren och så kommer det fram vill du installera GTA II. Det väcker minen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 GTA II Var så rädra gött när man hade köpt det och körde in det i CD läsaren och så kommer det fram vill du installera GTA II. Det väcker minen Jepp, de gamla goda tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 lol @ GTA: Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts