Jacker Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Hur "Wappar" man med mobilen? Är så störd på att inte veta! Jag har en Sony Ericsson T310 och jag fattar inte hur man gör! :'( HJÄLP MIG NÅN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Först måste du fixa en innloggning.. det beror på vad du har för telefon abonemang.. Sen går du in på Wap-tjänster i telefonen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Hur "Wappar" man med mobilen? Är så störd på att inte veta! Jag har en Sony Ericsson T310 och jag fattar inte hur man gör! :'( HJÄLP MIG NÅN! Du måste aktivera det på operatörens sida, så är det iallafall om man har telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts