Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Klarar detta grafikkort Mafia på PC och isåfall vilken upplösning? Intel 82815 Graphics Controller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Haaaaaaaaalllllllllllååååååååååååå va dött det var här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Nehe då får man väl köpa till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Mafia finns väll inte till PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Nej men det ska komma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Coolt... fast kommer endå bara köra TG och VC,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag har en kompis som har PS2 och tänker kanske inte köpa GTA:VC!! Då blir man lite Bengo på han!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Mafia finns ju klart på Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag har en kompis som har PS2 och tänker kanske inte köpa GTA:VC!! Då blir man lite Bengo på han!! Slå han från mig!! Mafia kommer i November till PS2!! De skulle ha kommit för ett år sen men dom sköt upp de med massa månader!! Vilka idioter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Slå han från mig!! Ok!!Jag ska slån från dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Mig med! EDIT 1000 POSTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Ok jag lovar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 VARNING! Jag har mafia på pc men det är såååååå tråkigt så köp det INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Mafia är roligare än GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Mafia är roligare än GTA 3 FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 jag har inte hunnit få en egen uppfattning om mafia än, så är d nån som kan slänga upp lite screenshots och vad ni tycker om spelet så skulle d uppskattas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 jag har inte hunnit få en egen uppfattning om mafia än, så är d nån som kan slänga upp lite screenshots och vad ni tycker om spelet så skulle d uppskattas... Om du tittar runt lite ser du att det är många som har sagt vad dom tycker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Mafia är roligare än GTA 3 RÄTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Klarar detta grafikkort Mafia på PC och isåfall vilken upplösning? Intel 82815 Graphics Controller Asså grafikkortet du har kommer inte ens kunna klara av menyn!!! Spelet ska ha som minst 32 mb på grafikkortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts