Jacker Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Fick Max Payne 2 idag! Fan va coolt det va! Kolla bara på fysiken det var hur verkligt som helst! Jag hoppa upp på en ställning där det och sprang på en tunna. Den rulla längst ställningen, ramla ned och studdsa i marken på ett trovärdigt sätt! Asså det går ju inte att låta bli att tänka på HL2's fysik. Jag är på den där banan när man flyr från sin lägenhet. Jag har fastnat där man hoppar ner på en måleri ställning, den brakar och man faller ner. Antagligen dör jag av fallet eller så blir jag skjuten av killarna som kommen med Vanen. btw! Hon Mona Sax är rätt snygg för att va från ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Ja, MP2 (och MP1) är bra!! Jag har gjort en liten bild som visar hur man klarar byggställningen. Den ser ut ungefär sådär, men du fattar principen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Jag har faktiskt redan varvat det....det var så kort....men jävligt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 tycker att det nästan är roligare att vara Mona Sax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Ja, MP2 (och MP1) är bra!! Jag har gjort en liten bild som visar hur man klarar byggställningen. Den ser ut ungefär sådär, men du fattar principen. Har klarat det nu . Nu är jag på "The Things That I Want" i "Part 2" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Ni visste väl at man kan välja gubbar...man kan till och med köra Mona naken...! Högerklicka på din MP2 ikon...ta Egenskaper, eller Properties på engelska.. Välj fliken Genväg/Shortcut, sen i Mål/Target skriver du -developerkeys efter... Såhär: "C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developerkeys Sen i spelet använder du PageUp och PageDown för att byta gubbe, finns jättemånga olika...(OBS! Alla är inte lika smidiga som Max). Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jag vill ha Max Payne 2som fan E det värt att köpa Jag hadde 1:an och det va över fett när det va nytt e 2:an fetare Men vet non va det kostar vad kräver det Finns det till PS2 Kan non va snäll och berätta lite coola saker om det alltså det ni tycker e fett eller lägga ut norra coola sreens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag vill ha Max Payne 2som fan E det värt att köpa Jag hadde 1:an och det va över fett när det va nytt e 2:an fetare Men vet non va det kostar vad kräver det Finns det till PS2 Kan non va snäll och berätta lite coola saker om det alltså det ni tycker e fett eller lägga ut norra coola sreens svar: ja!! det är värt att köpa och det finns på PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Jag har klarat det nu! fast slutbossen var lite väl enkel . Och Max Payne 2 kommer till PS2 och Xbox 5 dec! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts