Green_Goblin Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Vilka uppdrag måste man göra för att få Hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 alla eller 100 gömda paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Du måste hitta alla hidden packages... då står den längst ner på en ganska gömd helikopter platta... *edit* Jag höll precis på att skriva men den andra skrev snabbare ... Redigerad 11 november, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Du måste hitta alla hidden packages... då står den längst ner på en ganska gömd helikopter platta... ja sa just de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 alltså vilka uppdrag i storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 men de e alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Sorry Men ja sa fel uppdrag... det är uppdraget Keep Your Friends Close Och Inte Messing Whit the man! Skit sorry killar! EDIT När du har klarat Messing Whit The Man så får du en HUnter i mmilitär basen där måste du ha en polis dräkt för att itne bli helt skjuten Redigerad 12 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 När du har klarat Messing Whit The Man så får du en HUnter i mmilitär basen där måste du ha en polis dräkt för att itne bli helt skjuten jag har redan klarat de fast den finns inte där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 jag har redan klarat de fast den finns inte där! Det är inte "Messing with the man" som man ska klara... Det är "Copland" som man måste klara för att ha tillgpng till poliskläderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Det är inte "Messing with the man" som man ska klara... Det är "Copland" som man måste klara för att ha tillgpng till poliskläderna... läs han post så fattar du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 (redigerad) Det är inte "Messing with the man" som man ska klara... Det är "Copland" som man måste klara för att ha tillgpng till poliskläderna... men huntern står ju inte där fören man har klarat ''Keep Your Friends Close'' Redigerad 12 november, 2003 av nikko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 OJ OJ sorry sa fel uppdrag! sorry ...... rättelse! Keep Your Friends Close heter uppdraget Skit sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 OJ OJ sorry sa fel uppdrag! sorry ...... rättelse! Keep Your Friends Close heter uppdraget Skit sorry! vilken uppdrag kommer den efter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Vette fan...men sak samma..... det kanske står på nån sida... ja uppdaterar denna om ja hittar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 vilken uppdrag kommer den efter ? vet inte, men du är säkert snart där, va är du nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 vet inte, men du är säkert snart där, va är du nånstans? de e ju sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 vet inte, men du är säkert snart där, va är du nånstans? jag har gjort allt utan Boat yard och Ice Cream Factory och sunshine autos vet ni vad de är som hände när jag bara hade Caddy kvar? jag skulle åka tillbaks så stanade spelet PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 jag har gjort allt utan Boat yard och Ice Cream Factory och sunshine autos vet ni vad de är som hände när jag bara hade Caddy kvar? jag skulle åka tillbaks så stanade spelet PS2 min kompis gta till PS2 stannar också ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 min kompis gta till PS2 stannar också ibland nu stanar de inte mer de var för att de var repor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 jag har gjort allt utan Boat yard och Ice Cream Factory och sunshine autos vet ni vad de är som hände när jag bara hade Caddy kvar? jag skulle åka tillbaks så stanade spelet PS2 se till och göra dom klart, har du gjort allt på malibu? Nikko: läs posten igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts