Hultenius Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 VIKTIGT!! -- Forumet är uppdaterat Läs mer i tråden under forumet "Forumändringar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vixN Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Men vad fint det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 De vart bättre.En seger för...eh...Forumet tror jag' ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Jag tycker bara synd om GTA3Forums.com. Dom kommer att få värsta problemen med att uppdatera kan jag lova er, dels buggar, dels att dom har så många inlägg/members och dels att dom måste ändra designen. Aja, vårat forum är i alla fall klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 vad menas med lampan som lyser brevid ens nick men på vissa lyser den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 vad menas med lampan som lyser brevid ens nick men på vissa lyser den inte Jag tror det är så att när lampan lyser över en person så är han/hon online. Om inte så är han/hon offline. Hursomhelst så är det fult med en lampa... jag kanske fixar någon bättre bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Forumet blev mycket snyggare än förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag tror det är så att när lampan lyser över en person så är han/hon online. Om inte så är han/hon offline. Hursomhelst så är det fult med en lampa... jag kanske fixar någon bättre bild senare. fixa en pisrol när man är off ser den vanligt ut när man är online skjuter den...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 hey, bra idé Ferkurz. Gör som Ferkurz sa det blir nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts