_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag behöver något bra .. Gratis antivirus program, Min data har blivit allmänt slö.. Tror jag fick något j-vla virus när jag scannade med någon P-Scan.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Panda e väl gratis? Redigerad 11 november, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 AntiVir Personal Edition är gratis! Men om du bara ska rensa ut lite virus så kan du använda något av de "riktiga" antivirusen som norton, det finns testversioner där enda begränsingen är tiden de används. Symatec´s (Norton) downloads, välj "download now" under trialware, 15-dagarsversion finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag behöver något bra .. Gratis antivirus program, Min data har blivit allmänt slö.. Tror jag fick något j-vla virus när jag scannade med någon P-Scan.. :'( F-secure är gratis i 30 dagar..... Men det ligger och tar 100% av system resurserna även när det är inaktiverat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 du kan ju alltid testa gratis versionen utav AVG antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 du kan ju alltid testa gratis versionen utav AVG antivirus Jau AVG är skit bra.. hade det på andra daatorn Fast åp den här nya har ja Norton gratis i 3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 vi har panda å de funkar fin fint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts