dolken Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 gta3 slutar att funka på så viss att bilden blir korning och lite rutig vet ni vad det beror på? gta3 funkade tidigare idag men nu blir bilden korning och rutig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KAISERofGTA Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Köp nytt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Köp nytt grafikkort Men lägga av din tönt! Svara inte om du inte vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Kan du ta ett screen på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 om du har ett geforce kort ska du ladda hem en patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 var hittar jag den patchen och hur tar man bilder från spelet???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 du hittar den på geforce eller intels hemsida...du trycker på print screen som är till höger om f12..sen trycker du alt+tab eller på windows knappen...sen går du in i paint eller nåt och trycker ctrl+v..och sparar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 ok tack jag återkommer med bilder så ni får se vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 detdär proböemet var för mig med, jag köppte nytt graqfik kort, det häjlpa på många spel, behöver inte vara samma fel men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 kan du ge namnet på filen och hemsidan hittar inget av det .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts