mange_stenman Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Tjena är de nån som vet om det finns nån typ av modd så man kan ha fler än två :bilar per garage..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Tjena är de nån som vet om det finns nån typ av modd så man kan ha fler än två :bilar per garage..? Man kan köra in minst 4 bilar i varje garage utan nån modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 det är ju att ställa en bil under garage porten sen kör man bara in så många bilar som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange_stenman Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jo jag har fått in fem men efter ett tag försvinner nån av dem.. och så går det bara att parkera två sen står det att man inte kan parkera fler i garaget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 ta inte in 5 bilar då... ta istället in 3-4 bilar, det gör jag och dom går inte bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 4 Så förvinner dom inte, iafall inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange_stenman Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Jo får väl göra det men det hade ju varit skoj om man hade kunnat fylla dom till bredden med bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts