Lallaren Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 behöver hjälp med så jag alltid har en färg när jag skickar in i forumet så man inte behöver trycka color och ändra färg... men går de ändra färg så man alltid har den ? isså fall hur?? och säg itne bara gå in i contorl panel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 går inte... så du får trycka på color varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 oki men tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 om jag ska ha en färg tar jag röd men när jag ska skriva nåt fint skriver jag så här som jag skriver nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts