Ocke Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 euro euro är bässst ingen protest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Jag tycker vi ska gå med om danmark går med för det är typ det enda landet man åker till, om inte dem har euro kan vi lika gärna också vara utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 att överhuvudtaget ha något med danskarna att göra är som att sätta en brandvarnare i frysen, klia sig i skrevet med en kratta, torka sig i röven med sandpapper, käka arsenik, skjuta sig i huvudet, lyssna på pop, se ut som Barbra Streisand, hälla saltsyra i ögonen, hångla med en gris, stoppa mettalpinnar i kontakten, bada bland 10000000000 tigerhajar när man tappat ena benet och blöder som f*n, vara bög och bo på kloster, fråga socialstyrelsen om ett bra cigg-märke etc etc etc. Jag kan hålla på hur länge som helst. HATA DANMARK!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 att överhuvudtaget ha något med danskarna att göra är som att sätta en brandvarnare i frysen, klia sig i skrevet med en kratta, torka sig i röven med sandpapper, käka arsenik, skjuta sig i huvudet, lyssna på pop, se ut som Barbra Streisand, hälla saltsyra i ögonen, hångla med en gris, stoppa mettalpinnar i kontakten, bada bland 10000000000 tigerhajar när man tappat ena benet och blöder som f*n, vara bög och bo på kloster, fråga socialstyrelsen om ett bra cigg-märke etc etc etc. Jag kan hålla på hur länge som helst. HATA DANMARK!!!!!!!!!!!!!!!! Så du medger öppet att du hatar ett helt folkslag....vaddå Rasism??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 (redigerad) Danmark rockar, jag beställer frimärken från ett danskt företag ibland. Redigerad 3 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 att överhuvudtaget ha något med danskarna att göra är som att sätta en brandvarnare i frysen, klia sig i skrevet med en kratta, torka sig i röven med sandpapper, käka arsenik, skjuta sig i huvudet, lyssna på pop, se ut som Barbra Streisand, hälla saltsyra i ögonen, hångla med en gris, stoppa mettalpinnar i kontakten, bada bland 10000000000 tigerhajar när man tappat ena benet och blöder som f*n, vara bög och bo på kloster, fråga socialstyrelsen om ett bra cigg-märke etc etc etc. Jag kan hålla på hur länge som helst. HATA DANMARK!!!!!!!!!!!!!!!! Din jävla rasse-fitta!!!! Dra åt helvete!!! Hutan: banna tönten som tror att han är tuff för att han skriver sånna saker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Din jävla rasse-fitta!!!! Dra åt helvete!!! Hutan: banna tönten som tror att han är tuff för att han skriver sånna saker!!! Jag är i detta fallet beredd att hålla med till 100%!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Jag är i detta fallet beredd att hålla med till 100%!!! det låter som hets mot folkgrupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Det här låter inte som en diskussion om euro. Antingen skärper ni er, eller så stänger vi tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts