Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Har aldrig testat e det roligt?? Hmm du måste va ganska pillig o försiktig använda en pinsett och så...så jag antar att du inte skulle tycka det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Sitter mest och slöar så jag antar nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Tror du på fullt allvar att man skulle kunna göra en enda stat av alla EUs länder utan att ha folkomröstning i medlemsländerna (om nu någon politiker vill det, vilket jag inte tror)? Dessutom skulle det inte funka. Jag menar hur skulle det t ex bli med knark. I Holland (som är en av medlemsländerna) är det lagligt med prostitution och användning och försäljning av droger, t ex hasch. Medan det i andra länder är extremt höga för detta. Det skulle aldrig fungera!! Om politikerna röstar fram ett förslag som lades fram tidigare idag kommer vi kallas USE(United States of Europe)....det låter ioförsig coolt men jag vet inte......inte så insatt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Och dom frågade Göran av alla om han ville bli president!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Om politikerna röstar fram ett förslag som lades fram tidigare idag kommer vi kallas USE(United States of Europe)....det låter ioförsig coolt men jag vet inte......inte så insatt.... Ja, jävlar! jag såg det på Aktuellt igår att det var någon fransk före detta president som vill döpa om EU till USE (United States of Europe) och ha amerikanska grundlagar som grund till de europeiska som ska skrivas om 2004. Vilken idiot! Vi vill inte bli några USA-wannabes. Låt EU fungera som det gör nu! Som tur är har några medlemsländer, bl a Sverige sagt att det absolut INTE kommer att bli något Europas Förenta Stater. Tack för det Göran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Ja annars skulle jag bli galen! inget united states här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 egentligen vill jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hehe.....MR.Whoopee har ju tom nej till EMU i signaturen.....undrar vad han skulle göra om vi fick in Euron?....går till affären 3 år efter införandet och envisas med att betala med svenska kronor...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ja tyvär skulle jag väl inte kunna göra så mycket... Kanske bränna upp en eurosedel som tröst eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 I en kommande folkomröstning om EMU här i Sverige tycker jag man ska få rösta från 16 års ålder. Det är viktigt vi som är under 18 får vara med och bestämma om en sak som kommer påverka oss i framtiden. Det är ju inte pensionärerna som kommer få leva längst tid med eller utan en ny valuta utan vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ja tyvär skulle jag väl inte kunna göra så mycket... Kanske får bränna upp en eurosedel som tröst eller nått... Utanför regeringskanslit....en stor manifestations(Eller vad det heter)brasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 I en kommande folkomröstning om EMU här i Sverige tycker jag man ska få rösta från 16 års ålder. Det är viktigt vi som är under 18 får vara med och bestämma om en sak som kommer påverka oss i framtiden. Det är ju inte pensionärerna som kommer få leva längst tid med eller utan en ny valuta utan vi. Nej 14...jag tror även vi 14-åringar är kompetenta nog att rösta om det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 (redigerad) Ja...då är det bestämt...Den fjortonde september 2003 ska vi rösta om Euron.... Redigerad 29 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Ja...då är det bästämt...DEn fjortonde september 2003 ska vi rösta om Euron.... Då får inte vi vara med och rösta... De borde sänka röstgränsen för EMU-omröstningen till 16 eller15 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 fjortisar kan ju inte rösta, de kan ju ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Då får inte vi vara med och rösta... De borde sänka röstgränsen för EMU-omröstningen till 16 eller15 år... Jag får. Har precis fyllt 18 innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 då har jag fyllt 20, och får handla på systemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 då har jag fyllt 20, och får handla på systemet 20? Fan vad schysst! Var bor du? Du kanske vill köpa ut..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 20? Fan vad schysst! Var bor du? Du kanske vill köpa ut..! bor i skåne så jag brukar inte köpa på systemet, brukar dra till danmark istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 bor i skåne så jag brukar inte köpa på systemet, brukar dra till danmark istället Ha, ha, ha! Ja, det var kanske lite väl långt bort... (Åk till Tyskland istället. Mycket billigare!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts