Add3 Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Vad tycker ni om dom? Skit bra tycker jag iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Har inte lyssnat så mycket, dom är så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pollmannen Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Jag gillar låten Frantic! Mäktig är den allt! Edit: Skriver som Pollmannen... aj! Redigerad 11 november, 2003 av Pollmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag gillar låten Frantic! Mäktig är den allt! Den är riktigt mäkig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Frantic + Alla andra låtar på St. Anger suger snor. Load och ReLoad, där har ni två bra album. Unforgiven, Hero of the day, Devil's Dance... sen S&M är förbannat bra också. Men sen Jason Newstedt (ganska säker på att han hette Newstedt i efternamn) slutade har det bara gått utför. :'( Och jag fattar inte varifrån dom fick inspiration till St. Anger eller om dom fick någon alls. Och vad -<-Konstigt ord här->- är det Lars spelar på i alla låtar på St. Anger? Kastruller? Iallafall låter det skräp. Sen James, man hör ju att den gamle stofilen har blivit gammal. Han borde inte sjunga längre. Fast Metallica kan inte skaffa en ny sångare... det skulle aldrig funka utan James. Nåja, så länge man har dom gamla albumen kvar och bortser från St. Anger så är Metallica det absolut bästa bandet i historien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 black album är helt klart den bästa albumet!! St.Anger suger, inte en ända bra låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 håller med!! Black album är bäst, å BAttery är skönaste låten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Usch Blä Och Pyton är va ja tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Det är bara dom gammla plattorna som är bra.. And justice for all.. är fan bäst..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Jag älskar alla låtar och alla album,älskar Metallica mer än alla band!!!!!!!!!!! Unforgiven är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Dom är f*n så bra och Black Album är så skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Metallica är enligt mig det bästa heavy metal bandet som nånsin existerat. Att St. Anger inte direkt är metallicas bästa album kan jag hålla med om men låten st. anger är faktiskt inte så dum. Nothing else matters, fade to black, the unforgiven, mama said... underbara låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 metallica va hetast på 80-talet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 metallica va hetast på 80-talet va? Metallica har alltid varit hetast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Metallica har alltid varit hetast. Håller med till 100%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 tanka liveinspelningar!!! http://www.geocities.com/rokmet/metallicamusic.html OBS! metallica har själva sagt att dom inte bryr sig om spridning av live-inspelad musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 (redigerad) Dom är ju hur grymma som hälst live!! Edit: Battery och Enter the sand man roockar liive!! Redigerad 14 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Dom är ju hur grymma som hälst live!! Edit: Battery och Enter the sand man roockar liive!! det är ju olika från spelning till spelning hur dom lägger upp låtarna tankade battery från roskilde, den var inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 det är ju olika från spelning till spelning hur dom lägger upp låtarna tankade battery från roskilde, den var inte bra ajdå! nä jag har hört 3 olika live spelningar men det va bara en som va bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 (redigerad) St. Anger é bra men MASTER OF PUPPETS é bäst så det så. Glöm inte att gå in på metallicas svenska sida Redigerad 17 november, 2003 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts