mr_tobbe Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 (redigerad) jag ska nog önska mig en xbox...om jag får det ska jag flasha den på psxcare ( OBS det är inte olagligt i europa) sen en sätta in en 80 gig hårddisk...sen ska jag gå ner till min kompis och föra öv..... öhhhh....öhhhhh...göra en grej som man inte får prata om...sen går jag hem och har helt plötsligt 25 spel i boxen plus några filmer och sånt *edit* Redigerad 1 december, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 jag ska nog önska mig en xbox...om jag får det ska jag flasha den på psxcare ( OBS det är inte olagligt i europa) sen en sätta in en 80 gig hårddisk...sen ska jag gå ner till min kompis och föra öv..... öhhhh....öhhhhh...göra en grej som man inte får prata om...sen går jag hem och har helt plötsligt 20 spel i boxen plus några filmer och sånt lol... helt rätt sagt av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 12 spel till Super Nintendo Orkar inte räkna PS2 spel, kan gissa på typ 7-13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts