Weener Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Jag lirade med Ferkeruz igår,detamatch bara vi,han var för bra Kändes som han fuskade Men det gjorde han inte tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 MEN SLUTA KALLA mig FÖR FUSKARE FÖR I H******T! Vet du hur mycket skti man kan få för att bli kallad Fuskare eller?! Sluta med det! EFter som ja itne fuskar... kan du itne ta å säga hur ja fuskar då?... Det kallas "Skills" vet du?... skaffa det du med... så ska du se att ja itne fuskar Sen kan du ju spela å¨lita mer avanserade servrar som inte är över fyllda med noobs!... Så lär man sej spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Du får ta å säga hur det går sen Det kan nog ta ett tag. Den jävla patchen låg ju på typ 150mb....inte kul när man sitter på ett j-vla modem... Kanske kan få den på nästa LAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 *HOST* Grymt Så bra är inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) Grymt Så bra är inte jag *HOST* Igen Redigerad 23 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Förlåt om ja dubbelpostar men ja vill inte att denna ska försvinna Fan igår körde ja mot stoffe...Berlin det kom 2 till oxå 1vs3 Och ja vann dom fick mig 10 gånger på adnra omgången de va kul det...ja tog screen shoots fast det värkade inte funkar...för ja hittar om inte nu =/ Aja Good Game Stoffe EDIT hittade bilden Sgt.Nordberg är Stoffe Redigerad 30 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Nu har jag laddat ner patchen. Nu återstår bara att testa den i ett LAN. Tänkte bara säga att det är så jävla kul. När kommer 0.6? Står ju bara soon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) Jag lirade DC, men det fanns för mycket campare och TK. btw: så fort något görs som kräver skills kallas det fusk D4RKWIND är jag Redigerad 2 december, 2003 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 en anan kul sak med denna är att den som kom tråa hade 42 i points Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Jag har DC. Hur styr man helsiarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jacker: Med rodret? ( ) hade lust o mobbas lite bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 men lol! Ärligt talat hur gör man för att landa och flyga ordentligt utan att störta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 men lol! Ärligt talat hur gör man för att landa och flyga ordentligt utan att störta? Övar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 om man ska landa med flygplan så saktar man in väldigt mycket sen abra landar man inte för tvärt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 LR köpa jojstick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 det bli ju krånglgit med joy stick... måste byta hela tiden fall man bli ned skjuten =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 det bli ju krånglgit med joy stick... måste byta hela tiden fall man bli ned skjuten =/ HÅLLE ME! det suger det är segt som fan om man "ramlar ut" SKa Köra lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 det bli ju krånglgit med joy stick... måste byta hela tiden fall man bli ned skjuten =/ inte alls svårt . ja har den mellan armen och musen eller så ställer jag bort den om jag ska köra nå annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Okej... får se... ja ska nog iaf köpa ett head set så man kan ha i clan matcher och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Haha nytt rekord för mig fick : Score 101 Kills [K] 99 Deaths [D] 53 Map stalingrad Server DC @ multimedia-bistro.de When 2003-12-09 14:31:01 GMT Detta är taget från en sida på internet där dom 10 000 bäst DC/BF + andra modar ligger... ja ligegr själv på 1700 typ fast ja sjunker nog snart till 1200 kanske http://bfstats.no-ip.com/intro.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts