FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Ja... Här kan man väll ta å sncka Desert Combat efter som ja har sett många som skriver om det i Battlefiled1942 topicen... så man kanske ska göra en ny fast omDesertCombat? ja tycker iaf det (:!!! Själv är ja en väldigt aktiv spelare av Desert Combat... ja spelar i en clan..som det går ganska bra för För er som itne vet är Desert Combat en modification av BattleField1942 fast i nutid... Så Vilken bana spela du hälst? ja spelar hälst Stalingrad Lost Village Berlin Och Når ja inte kommer på namnen på Happy Talking In Here Guys Redigerad 11 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Slutade lira DesertCombat för 2 månader sedan , men efter att jag hade tankat DC .5 så har jag börjat lira igen, eftersom den versionen äger alla mods som hittills gjorts till BF1942. Personligen tycker jag att deras originalmaps är roligast, som tex. Basrah's Edge, Basrah's night och No Fly Zone tex. Tycker också det är kul att dom har gett Special Ops två nya vapen (ljuddämpad CAR-15, och en ljuddämpad pistol) Har lirat det varje dag sen i fredags nu (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 hehe... det blir lätt så.. ja har oxå lirat varje dag... Fast Nya U.S Snipret är ju skti grymt (:!!! ja No Fly Zone den är skit kul Men ja gilalr itne Bashar Edge Night den är för liten den går å vinna skit snabbt om man gör rätt Det är ett helt Perfekt spel Jal riar själv på servern BoilersCorner Vilket är min clan server bra ping om man bor i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 m nya snipern e ju skit sköön ju. ska nog ta o spela nu kanske (:!!! . Ere nån mer än jag som tycker att CAR-15 siktet (asså när man siktar in) e dåligt?? asså den e dåligt gjord villl ha ett bättre sikte utan en stor j*vla röd prick!. dom borde gjöra laser sikte om de går och nigtvision Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Ja det är skti drygt ju =/ Dom borde kanske ta bort den där röda skit plutten ? :S så jäkal dryg..sen dör ja så lätt av den...dom borde helt enkelt ta bort heal vapnet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag tycker att siktet fungerar perfekt, beror det kanske på att ni kör 800 x 600 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 asså pricken e ju så ful också de e de ja stör mig mäst på. de e ju färsta paint jpg prick ju!. o sen så tycker jag att us machingun geväret också e jävligt bra de kan man ju använda som sniper (:!!! . fast de e ganska bra o använda jag tycker de inte e dåligt eller så men de e så likt sniper typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Boilerscorner hittar jag inte! nooo!! vi får väll hitta en annan schyst svenne-server men jag HATAR det nya snipppret (:!!! men däremot carbinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Sök bara på Boil så ska det nog komma upp nått..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Haha... Förlåt om ja göra 2 post på rad.. men ja ivll itne att denna ska försvinna När ja hoppar fallskärm åkte skit högt upp hör man först att han skricker sen Fjärtar han iaf iblnad... Inte så kul men iaf någor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Jag och några polare skulle köra senaste versionen av desert combat i ett LAN i helgen, men det funkade inte så bra. Först funkade det bra, men när vi skulle starta ett nytt spel så cpade det sig. Om tex jag skapade ett spel och mina kompisar skulle joina så stängdes deras spel av efter en stunds laddning. Det blev så vem det än var som skapade. Nån som vet vad detta berodde på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Heda: Har du senaste patchen av BF? 1,5? Den måste du iallafall ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 humm... hade en snubbe i clanen som var på LAN... det var helt konstigt det med... det hacade som fan om dom äns kom in...och sen om nån anna joniade disconnectade dom adnra.... men prova ladda ner 1,5 på BF som sagt... BTW KUL Å SE dig HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 ska instalera bf igen men dc ligger ju på 540mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 ska instalera bf igen men dc ligger ju på 540mb Det är väll inget, 0.4 låg på runt 700 mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Jag ska prova att ladda ner den. Tack ska ni ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Du får ta å säga hur det går sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Hahah yes idag instalerade jag o en annan BF på våra datorer vi har fått låna av skolan så vi ska nog spela desert combat på lunch rasten!!! . fy fan va kul de kommer o vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 *HOST* det va som fasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts