Tigern Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jag tror att nästa GTA-spel kommer att komma i Oktober 2004! Vill ni veta varför?? Här skriver jag upp release datumet för alla GTA-spel! Oktober 1997 (Grand Theft Auto), April 1999 (GTA London), Oktober 1999 (GTA 2), Oktober 2001 (GTA 3), Oktober 2002 (GTA Vice City)... (Oktober 2004 ???) Ser ni mönstret? Mellan 1:an och London så är det två år emellan.. Mellan 2:an och 3:an så är det två år emellan, och sedan är det två spel på två år, så nu är det dags igen för ett två-års mellanrum mellan VC och nästa... Så tror jag att R* har tänkt sig att det ska va... jag kanske är helt ute å cyklar enligt er men jag står fast vid mitt antagande! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jaja... vi får väl se! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Nästa GTA-spel kommer förmodligen släppas på PS2 först... Men kommer det att ta lika lång tid för det att komma på PC som det gjorde med Vice City?? Hoppas inte det, men det blir nog så... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Tror också det blir oktober. Oktober för USA och November för Europa. Min chansning (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 För mig gör det inget att Det kommer ut i PS" för jag har det Men det skulle vara schysst om det kom ut sammtidigt... förresten går inte det avtalet ut mellan rockstar och sony januari 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts