Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 ja och i sthlm kallar vi hårdrock för köra upp dina elgitarrer i röver DET TYCKER JAG E ETT GANSKA ROLIGT UTTRYCK!! Du får säga vad du vill om hårdrock men de har fortfarande inget att göra med min mamma!!!! Har du tur blir de bara Hybernating! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 V-Rock, Flash och Wildstyle men jag röstade på V-Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Yeah, Stoffe!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Rock rocks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 De ska vara 80-tals rock inte Rap (negerhicka) Jävla rasse HOPPAS ATT BU BLIR BANAD FÖR EVIGT!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag är inte rasse!!!! Jag har typ 20 invandrar kompisar som oxå kallar hip-hop negerhicka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag kan väl säga så här om hårdrock Svennehicka om du blir nöjd!!! Jag är f*n inte rasse!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Det verkar vara omöjligt att bibehålla lugnet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Så fort jag säger nåt så ska de ju börjas att hacka medans alla kan snacka skit om mig och min mamma!!! Jag försökte vara rolig men de gick tydligen inte hem hos vissa!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Ni som har röstat på Flash, lyssnade ni på Flahback i GTA3 oxå??? Ja självklart ! Flashback var lugnt den softaste kanelen i 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Hehe, ok!! Dom hade ju med några låtar i Scarface från Flashback!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Simon, har du tänkt på att kanske fixa din attetyd lite... Om du tittar i dom trådarna som det blivigt bråk i så e du med i varenda en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag har ju inte startat allt!! Men de är inte så kul om man börjar snacka skit om min mamma bara över ett dåligt skämt som jag aldrig skulle ha skrivit!!! Jag hatar bråk och sånt skit så de är ju synd att jag ska vara den som är med i dom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Nej det har jag inte sakt heller... O jag kan förstå dig.. Jag skulle oxå bli förbannad om någon snackar skit om min mamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Me njag lovar att försöka att inte bry mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Undra vad den tionde radiostationen blir förnått.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Kanske en önske kanal!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Kanske en önske kanal!! Jo de e ju inte helt omöjligt....det stod ju till & med att det kunde bli 11 stycken..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Hoppas dom har roliga kanaler!!! men jag litar på R* så dom gör nog nåt extra!! På tisdag och onsdag får vi nog veta ganska mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Ja självklart ! Flashback var lugnt den softaste kanelen i 3:an kanelen?? Flashback är en av mina favoritkanaler i GTA3, dit hör också Rise FM och Game Radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts