Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Vilken kanal kommer ni lyssna på tror ni??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Wave eller Flash... Hoppas att det finns Mp3 player bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Tror inte de gör de på PS2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Kommer nog lyssna på V-Rock, Flash, & Wildstyle i början men se`n tröttna på dom och lyssna på allt möjligt (inte föratt jag kommer byta radiokanal hela tiden...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Wave eller Flash... Hoppas att det finns Mp3 player bara... samma kanaler här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 jag kommer nog lyssna mest på K-chat för jag älskade chatterbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag gillade oxå Chatterbox men nu när dom spelar Iron Maiden, Mötley Crue och Judas priest m.fl så blir de V-rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Men den andra pratkanalen va ju inte me??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Men den andra pratkanalen va ju inte me??? Jag vet att jag glömmde den men skriv om ni skulle ha röstat på den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Den finns ju visst med klart o tydligt K-Chat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Den heter VCPR (ViceCity Public Radio) tror jag Men de kommer inte att komma på PC på ett bra tag så nu pratar vi om PS2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Tror inte de gör de på PS2!!!! Nej men på pc-verisionen...*Hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Nej men på pc-verisionen...*Hoppas* Om den finns med ska jag ha lite sköna 80 talslåtar där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag hoppas N.W.A finns med på wildstyle med lite skön 80-tals Rap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 De ska vara 80-tals rock inte Rap (negerhicka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 OKEJ så du vill hare på det sättet med dina rasse fasoner då kan du ta dina elgitarrer o köra upp dom i röven o spela trummor på dina bollar till pungen spräcks och dina bollar rullar fram till din blinda mamma som ställer sig och steker köttbullar med dina bollar och tar med sig dom till förläldramötet på skolan där rektorn käkar dom o spyr på alla då slänger han ut dig från skolan och morsan blir så förtvivlad att hon hänger sig hur kul blir det då att spela GTA Vice City!!!!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 OKEJ så du vill hare på det sättet med dina rasse fasoner då kan du ta dina elgitarrer o köra upp dom i röven o spela trummor på dina bollar till pungen spräcks och dina bollar rullar fram till din blinda mamma som ställer sig och steker köttbullar med dina bollar och tar med sig dom till förläldramötet på skolan där rektorn käkar dom o spyr på alla då slänger han ut dig från skolan och morsan blir så förtvivlad att hon hänger sig hur kul blir det då att spela GTA Vice City!!!!??? Om du fortsätter så där kan räkna med att bli bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag vet men jag blir förbannad när man inte kan få lyssna på den musik man tycker om utan att bli stämplad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Vi i Umeå kallar de för Negerhicka!! Jag tycker de är ett ganska roligt uttryck!! Men bara för de behöver du inte hacka ner på min mamma!! Jag har skickat ett fint litet PM till Hultan om de här!!! Ni som har röstat på Flash, lyssnade ni på Flahback i GTA3 oxå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 ja och i sthlm kallar vi hårdrock för köra upp dina elgitarrer i röver DET TYCKER JAG E ETT GANSKA ROLIGT UTTRYCK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts