Lance Vance Dance Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 MALMÖ FF SÅKLART!!!! Djurgården (Svingården) hade bara tur i år men nästa säsong vinne Malmö!! Förresten ge varningar till dom som svär i den här posten. Såg att nån hade skrivit riktigt fula svordomar som h*mmarby och A*K!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Kan inte göra något annat än att fråga de som säger att Djurgården suger, och att de bara hade tur i år: Har ni ens sett en enda match Djurgården spelat? Och lite fakta: Djurgården åkte ur Allsvenskan 1999, och gick alltså ner till Superettan. Djurgården vann Superettan år 2000, och gick alltså upp till Allsvenskan. År 2001 kom de 2a i Allsvenskan, 1 poäng efter Hammarby. År 2002 vann de Allsvenskan, med många poäng, vet inte exakt hur många poäng dock. År 2003 vann de Allsvenskan för andra året i rad, efter att ha klart dominerat hela året. De låg etta i Allsvenskan hela året, utom 3 omgångar. (Kanske var 4?) Hur kan man då säga att dom suger? Bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Kan inte göra något annat än att fråga de som säger att Djurgården suger, och att de bara hade tur i år: Har ni ens sett en enda match Djurgården spelat? Och lite fakta: Djurgården åkte ur Allsvenskan 1999, och gick alltså ner till Superettan. Djurgården vann Superettan år 2000, och gick alltså upp till Allsvenskan. År 2001 kom de 2a i Allsvenskan, 1 poäng efter Hammarby. År 2002 vann de Allsvenskan, med många poäng, vet inte exakt hur många poäng dock. År 2003 vann de Allsvenskan för andra året i rad, efter att ha klart dominerat hela året. De låg etta i Allsvenskan hela året, utom 3 omgångar. (Kanske var 4?) Hur kan man då säga att dom suger? Bara undrar. Malmö vann också superettan när dom hade åkt ner... Djurgården var ok men de hade tur och hade bara lätta matcher kvar i slutet när Malmö och Hammarby jagade. Både Hammarby och Malmö är bättre och det kommer visa sig nästa säsong. Och, ja, jag har sett matcher med djurgården i år och dom sög Redigerad 11 november, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Vad e detta för alternativ?!? MALMÖ FF!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Malmö vann också superettan när dom hade åkt ner... Djurgården var ok men de hade tur och hade bara lätta matcher kvar i slutet när Malmö och Hammarby jagade. Både Hammarby och Malmö är bättre och det kommer visa sig nästa säsong. Och, ja, jag har sett matcher med djurgården i år och dom sög Men HUR KAN DOM SUGA OM DOM VANN ALLSVENSKAN? Herregud, helt pantad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Fattar inte varför ni klagar på att det är för få alternativ, det räcker ju med ett: Allmäna Idrottsklubben. Är väl inte ett riktigt fan egentligen (har bara varit på en match på Råsunda i år :"> ), men jag har alltid hållit på AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Malmö vann också superettan när dom hade åkt ner... Djurgården var ok men de hade tur och hade bara lätta matcher kvar i slutet när Malmö och Hammarby jagade. Både Hammarby och Malmö är bättre och det kommer visa sig nästa säsong. Och, ja, jag har sett matcher med djurgården i år och dom sög Inte för jag håller på Djurgården, men hur i h*****e kan du tycka att ett lag har tur i en hel säsong?? Och du skyller på att Djurgår'n hade lätta matcher i slutet, mötte inte Hammarby och MFF samma lag i serien??? Eller dom kanske fick möta andra lag? Och om MFF och Hammrby som är bra lag varit bättre än Djurgår'n hade dom ju vunnit eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Egentligen Helsingborg men de finns inte så ja tar bajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Malmö vann också superettan när dom hade åkt ner... Djurgården var ok men de hade tur och hade bara lätta matcher kvar i slutet när Malmö och Hammarby jagade. Både Hammarby och Malmö är bättre och det kommer visa sig nästa säsong. Och, ja, jag har sett matcher med djurgården i år och dom sög spelar väl ingen roll vem man möter sist!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Vote : Inget Alls Jag är inte speciellt intresserad av fotboll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts