Jump to content

Vilket lag hejar du på i fotboll


Lallaren
 Share

vilket lag  

37 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kan inte göra något annat än att fråga de som säger att Djurgården suger, och att de bara hade tur i år: Har ni ens sett en enda match Djurgården spelat?

Och lite fakta:

Djurgården åkte ur Allsvenskan 1999, och gick alltså ner till Superettan.

Djurgården vann Superettan år 2000, och gick alltså upp till Allsvenskan.

År 2001 kom de 2a i Allsvenskan, 1 poäng efter Hammarby.

År 2002 vann de Allsvenskan, med många poäng, vet inte exakt hur många poäng dock.

År 2003 vann de Allsvenskan för andra året i rad, efter att ha klart dominerat hela året. De låg etta i Allsvenskan hela året, utom 3 omgångar. (Kanske var 4?)

Hur kan man då säga att dom suger? Bara undrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte göra något annat än att fråga de som säger att Djurgården suger, och att de bara hade tur i år: Har ni ens sett en enda match Djurgården spelat?

Och lite fakta:

Djurgården åkte ur Allsvenskan 1999, och gick alltså ner till Superettan.

Djurgården vann Superettan år 2000, och gick alltså upp till Allsvenskan.

År 2001 kom de 2a i Allsvenskan, 1 poäng efter Hammarby.

År 2002 vann de Allsvenskan, med många poäng, vet inte exakt hur många poäng dock.

År 2003 vann de Allsvenskan för andra året i rad, efter att ha klart dominerat hela året. De låg etta i Allsvenskan hela året, utom 3 omgångar. (Kanske var 4?)

Hur kan man då säga att dom suger? Bara undrar.

Malmö vann också superettan när dom hade åkt ner...

Djurgården var ok men de hade tur och hade bara lätta matcher kvar i slutet när Malmö och Hammarby jagade. Både Hammarby och Malmö är bättre och det kommer visa sig nästa säsong.

Och, ja, jag har sett matcher med djurgården i år och dom sög

Redigerad av Lance Vance Dance
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö vann också superettan när dom hade åkt ner...

Djurgården var ok men de hade tur och hade bara lätta matcher kvar i slutet när Malmö och Hammarby jagade. Både Hammarby och Malmö är bättre och det kommer visa sig nästa säsong.

Och, ja, jag har sett matcher med djurgården i år och dom sög

Men HUR KAN DOM SUGA OM DOM VANN ALLSVENSKAN?

Herregud, helt pantad eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö vann också superettan när dom hade åkt ner...

Djurgården var ok men de hade tur och hade bara lätta matcher kvar i slutet när Malmö och Hammarby jagade. Både Hammarby och Malmö är bättre och det kommer visa sig nästa säsong.

Och, ja, jag har sett matcher med djurgården i år och dom sög

Inte för jag håller på Djurgården, men hur i h*****e kan du tycka att ett lag har tur i en hel säsong?? Och du skyller på att Djurgår'n hade lätta matcher i slutet, mötte inte Hammarby och MFF samma lag i serien??? Eller dom kanske fick möta andra lag? Och om MFF och Hammrby som är bra lag varit bättre än Djurgår'n hade dom ju vunnit eller??? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö vann också superettan när dom hade åkt ner...

Djurgården var ok men de hade tur och hade bara lätta matcher kvar i slutet när Malmö och Hammarby jagade. Både Hammarby och Malmö är bättre och det kommer visa sig nästa säsong.

Och, ja, jag har sett matcher med djurgården i år och dom sög

spelar väl ingen roll vem man möter sist!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...