Lallaren Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 hej, vill göra ett spel med games factory men har problem ... kan någon göra en guide hur man gör ett spel ett litet spel alltså eller en annan guide så man förstår vill verkligen göra ett spel och är tacksam för en guiden (berätta också hur man gör så man skjuter och hur man ändrar kontroller och hur man kan byta vapen och så vidare) berätta ni men ni behöver itne berätta allt kanske lite mycke jag vill veta men jag e n00b med games factory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 det är bara att testa sig fram, det var så jag lärde mig för 2 år sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 ---------------------||-------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Men bad han om nåt jävla skryt eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Men bad han om nåt jävla skryt eller? (:!!! jag skröt inte, sa bara att det var så jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Jag lärde mig också på det sättet. Fast jag hade inget val, för jag valde budget-versionen (den vanliga var slut) utan instruktioner. Det var flera jäkla år sedan så jag kunde knappt engelska, men vafan så svårt är det inte!! Man får testa sig fram bara. Ni skulle ha sett mitt först spel, ush vad dåligt, men inte dåligt, tyckte jag edit: ja, det var ju med klick and play då, men KP och TGF är typ samma grej (:!!! Redigerad 11 november, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 jag skröt inte, sa bara att det var så jag gjorde (:!!! han pratar nog med the-copyright Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 mitt första spel var taxi-racer (iofs med klik n play, men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 men jag hade inget att göra, här är en guide för att göra det simplanse någonsin (men kan förvandlas till ett blodbad) ------------------------------> HÄR <------------------------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts