Livsstil Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jag behöver tips/hjälp med uppdraget "Chaos meter". Försökt flera gånger. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) Jag behöver tips/hjälp med uppdraget "Chaos meter". Försökt flera gånger. :'( skjut på allt du ser rör sig, det funkade bra för mig! Redigerad 10 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Livsstil Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 skjut på allt du ser rör sig, det funkade bra för mig! Finns de något mer man kan göra. Lyckas inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 om de e omöjligt får du vätt fuska o ta pansarvagnen (fuska e inte bra annars ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Livsstil Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 om de e omöjligt får du vätt fuska o ta pansarvagnen (fuska e inte bra annars ) om man fuskar så går det inte att spara eller? de är ju de jag vill kunna göra :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 klart man kan spara dom varnar lite bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Livsstil Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 har provat spara och slutade alla sparningar att funka. fick installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag tog en eld kastare och hade en barbeucue fest men dom flesta bara skuter gallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 de har aldrig hänt för mig :'( lessen för de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 har provat spara och slutade alla sparningar att funka. fick installera om spelet. det va skumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Livsstil Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag tog en eld kastare och hade en barbeucue fest men dom flesta bara skuter gallet vart köper man mer till eldkasteren. har inte hittat något stället. har ca 12 kvar på eldkasteren. finns vid hamnen eldkastare men man får ju inte så mycket för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 mitt vc e sjukt ja vet inte om de ska va så men när ja klarade 100% hadde ja hur mycke skott som hälst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Du Nikko! Har det här med detta ämnet å göra? Det är ju inte direkt relaterat med ämnet om man vågar(läs: får ) tycka till! PS. Det ska va så med skotten! :'( DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) Du Nikko! Har det här med detta ämnet å göra? Det är ju inte direkt relaterat med ämnet om man vågar(läs: får ) tycka till! PS. Det ska va så med skotten! :'( DS. jajaja men de va för att han snacka om att han bara hadde 12 kvar med flamer .. de me skotten e jobbigt ibland man kan ju inte bli av med vapnet om man inte vill ha det Redigerad 10 november, 2003 av nikko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jag hade åsså problem med det uppdraget men jag lyckade efter ett tag! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magnus näslund Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (:!!! du ska skjuta ihjäl alla andvänd gärna fusk mycket bra men det gjorde inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Men klart som fan man inte ska fuska. Det är fordon du ska satsa på att spränga, polisfordon är bäst. Kör typ med automathaglet eller minigunnet om man har det. Eller kan du rada upp en massa bilar till vänster om gänget som du spränger sen. EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (:!!! du ska skjuta ihjäl alla andvänd gärna fusk mycket bra men det gjorde inte jag om du läst tråden så ser du att han försökt fuska redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Livsstil Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 läste att man kan skjuta upp i luften dvs inte skjuta något ska också göra så mättaren blir full.. Det hjälper, inte för mig.. kör mc och pepprar. Ska gå och köpa ett nytt hagel och se vad den kan göra. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Du menar väll uppdraget "messing with the man" EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts