KAISERofGTA Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Hur ser ghost town ut? lyckas aldrig klara av att flyga med dodon, finns det fler fräcka grejer som ni har hittat eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) hur många topicar finns det som handlar om Ghost Town nu??? Här har du en bild på Ghost Town.. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/3a.jpg Redigerad 10 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Hur ser ghost town ut? lyckas aldrig klara av att flyga med dodon, finns det fler fräcka grejer som ni har hittat eller dylikt. Gå igenom topicen screen shot`s på gta 3 där har jag laggt up en massa bilder och hur man gör tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 här får du en bro dit så kan du kolla själv (:!!! bridgeghost.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KAISERofGTA Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 TACK!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 TACK!! varför är du så glad din tratt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KAISERofGTA Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Kom hit då!! Redigerad 11 november, 2003 av KAISERofGTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 ja visste inte att de fanns nått som hette ghost town jag men nu´vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) här får du en bro dit så kan du kolla själv när man fixat dit bron vart hamnar bron då?och hur lägger man till den? Redigerad 11 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Kom hit då!! Han skojade bara ? Äh.. Ghost Town?... fattar inte vad som är så kul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KAISERofGTA Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Han skojade bara ? Fattar ja med men jag skojja bara tebax! jag vill bara se hur det ser ut där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 jag vill bara se hur det ser ut där Det finns ju massor av bilder på nätet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 när man fixat dit bron vart hamnar bron då?och hur lägger man till den? det finns en sido väg vid telefon uppdragen på tredje ön åk in där så ser du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 det finns en sido väg vid telefon uppdragen på tredje ön åk in där så ser du den måste man hålla på med nått prgram då eller är det bara att tanka och lägga in i mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 måste man hålla på med nått prgram då eller är det bara att tanka och lägga in i mappen? bara img tool och te.x anteckningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 ok... Thanx nu blir det en broo:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts