tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 berätta snälla hur man gör det på ps2. plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Det står på förra sidan (2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 fans, jag har lånat ut mitt gta3, sittr ba o eggar vc nu.. fans, jag fick aldrig dodon o flyga länge änn typ 26 sec o de var engångssak, annars vare typ 10 sec som gällde..fans, vill ju testa nu, btw, om ni vill flyga lättare med dodon kan ni ta flygande bilar fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag vart sugen att testa men jag slarvade bort mitt gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 arma's guide är inte precis vattentät. när man använder dodon ska man aldrig trycka på num 9.. de brukar leda till en krasch då. och man behöver inte bromsa och gasa samtidigt. man tar dodon, svänger upp på startbanan, vänder sig åt rätt håll och gasar. sen håller man ner num6 tills man skrapar och släpper. sen jämnar man ut man num6.. nån L eller R knapp på ps2 och i luften kan man släppa gasen, för dodon kommer segelflyga. och så finns det 3 dodosar på flygplatsen. en vid helikoptrarna, 1 i en hangar där man gör ett uppdrag för don att ta nåt packet och ser panlantic. sen finns det en i slutet av startbanan ( den som går rakt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 bra bra... får gta3 idag på PC.. har bara haft det på ps2 innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stenco Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Här kommer äntligen en guide till hur man flyger Dodo-planet i GTA 3! Varför har flygplanet kapade vingar? Det är meningen att det ska vara svårt att flyga planet och att den ska ha kapade vingar. Namnet Dodo kommer från fågeln dront som var en av dem fågelarter som inte kunde flyga riktigt pga. sina korta vingar. Var kan jag hitta flygplanet? Du hittar en Dodo vid Francis International Airport (flygplatsen). Den är parkerad vid två platser, en hangar och vid helikopterplattformen. Hur flyger jag planet? 1. Åk till flygfältet och startbanan med din Dodo! 2. Håll i 9 (Num pad) och gasa som bara den! Släpp ALDRIG gasen! 3. När du har tryckt in 9 tillräckligt mycket så kommer det höras ett gnisslande ljud. Det är då du ska släppa 9. Du kommer då att flyga sakta uppåt. 4. Du måste alltid ha Dodon rak och aldrig upp mot himlen! Därför ska du efter att du lyft från banan, ha planet rak genom att trycka 6. 5. För att svänga så ska inte hålla i pilknapparna utan, du ska nudda den snabbt och försiktigt! PS: Det är inte säkert du kommer kunna flyga direkt, utan du får öva och öva även om du har läst denna instruktion noga! arma[N] jayleno88@hotmail.com kul o flyga... hehe dt lärde ja mig direkt.. aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kan faktiskt släppa gasen när man är i luften. Jag har flugit i 3240 sekunder. Jag Har Lyckats I Fem Sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 HEj mitt rek äger 4 sek. Men det hände när planet buggade sig och hamande under marken... Och sen stog det att ja flög 4 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 arma's guide är inte precis vattentät. när man använder dodon ska man aldrig trycka på num 9.. de brukar leda till en krasch då. och man behöver inte bromsa och gasa samtidigt. man tar dodon, svänger upp på startbanan, vänder sig åt rätt håll och gasar. sen håller man ner num6 tills man skrapar och släpper. sen jämnar man ut man num6.. nån L eller R knapp på ps2 och i luften kan man släppa gasen, för dodon kommer........ Jag trycker på 8 å 5 jag när jag flyger 60 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rage Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Oj visste inte att det fanns flygplan man kunde åka i original gta 3. Har iorörsej inte ens kommit till tredje ön, köpte spelet nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Lyckades 4 sek när ja körde skit 3.an. de suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Lyckades 4 sek när ja körde skit 3.an. de suger 3:an var ju roligast att flyga i. Svårt som fan och sen kunde man komma upp på massa roliga ställen där man inte skulle kunna vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maddoc Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ha det skulle ju va fan så mycke lättare att flyga om man hade 50 m vingar!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ha det skulle ju va fan så mycke lättare att flyga om man hade 50 m vingar!!!!!! Inte säkert.. .dff filen är inte avgörande om planet är stadigare eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Själv har ja klarat å flyga ända till staunton island eller vad de nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Lite gammal tråd men men Min polare är ett proffs att flyga Dodon, han flyger det som det vanligt flyg Redigerad 10 september, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Min tid spöar allas!!! 20 sek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts