Arman Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hur långa vingarna är spelar ju ingen roll, dom skulle lika gärna kunnat göra 50 meter långa vingar, skulle ändå vara lika svårt. Dodo heter dront på svenska. Då skulle den ju hetat något annat...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Det är mycket möjligt men det jag menade var att det var inte för att den hade korta vingar som den var svår att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 min polare e skit arg på mig bara för jag säger att man kan flyga med dodon... Men man kan ju det...Han säger att den e till för att bara kunna sväva med..lr är det bara PC man kan flyga runt med dodon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 min polare e skit arg på mig bara för jag säger att man kan flyga med dodon... Men man kan ju det...Han säger att den e till för att bara kunna sväva med..lr är det bara PC man kan flyga runt med dodon? öhh... man kan flyga runt med Dodo, ja, precis som VC's Skimmer...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Dronten är väl utrotad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Dronten är väl utrotad? Ja...Demdär jävla mäniskorna där tyckte det var gott, och dem kunde inte flyga..Dem e ju faktist söta.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Ja...Demdär jävla mäniskorna där tyckte det var gott, och dem kunde inte flyga..Dem e ju faktist söta.. :'( *Harkel!* Var söta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) *Harkel!* Var söta... mm sådär små puffbollar typ med stor näbb Redigerad 5 mars, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 äftersom jag inte kommit till 3:e ön så flyger jag pansarvagn från stunton island till 3:e , men när jag väll kommit lite upp iluften och trycker 6:an så störtar jag bara..och vilka knappar ska det vara? 9:an o 6:an brevid Escape eller vid +-* o allt detdär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 man ska ju åka rakt fram, en hålla in 6:an tills nosen skrapar i marken, då ska man släppa 6:an då åker man uppot, då ytrycker man 6:an igen för att rätta ut planet, sen sjunker man sen åker man upp igen, o gör samma sak...inte åker och håller in 9:an (Läste Guiden på Arvids gtasajt, och den funkade perfekt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 *Harkel!* Var söta... dom var inte så söta Dront, Raphus cucullatus. Den cirka 1 meter höga duvfågeln upptäcktes på Mauritius i slutet av 1400-talet. Den kunde inte flyga och var fullständigt orädd för människor. Den försvann för alltid omkring 1680. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 dom var inte så söta Dront, Raphus cucullatus. Den cirka 1 meter höga duvfågeln upptäcktes på Mauritius i slutet av 1400-talet. Den kunde inte flyga och var fullständigt orädd för människor. Den försvann för alltid omkring 1680. Men om dronten inte kunde flyga då kan ju dodon inte flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Men om dronten inte kunde flyga då kan ju dodon inte flyga. Den kan ju inte det...! Därför gjorde jag topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Kan nån göra en instrucktion till Ps2 också????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) Kan nån göra en instrucktion till Ps2 också????????? Jag kan... Du håller in broms-knappen samtidigt du håller i frammåt...sen äfter kanske 15-20 sek släpper du bromsen och åker framåt..sen trycker du ner knappen som lutar sig frammåt på...då kommer nosen skrapa i marken, då släpper du neråt knappen så kommer du stiga sakta..men sen så sjunker du igen, men då fortsätter du att gasa utan att trycka in någon knapp, så när den stiger igen så får du rätta till planet lite med hjälp av neråt knappen... hoppas det hjälpte! EDIT: stavfel Redigerad 2 april, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Dronten kan inte, jag menar KUNDE inte flyga och Dodon i GTA3 kan inte heller, (egentligen). För den SKA INTE kunna flyga egentligen men det är väl någe fel i spelet som gör att man kan flyga på det dära särskilda sättet. Yep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 jag har klarat 8000 sek ja flög runt alla öarna hela tiden det var lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 men haha, dodon e ju fan enklare än att köra bil! får ju att flyga hur länge som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 men haha, dodon e ju fan enklare än att köra bil! får ju att flyga hur länge som helst! Ja har flugit i tre sekunder. :"> Landa längst ute på banan och ner i vattnet. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Min brorsa satt och körde dodon i en timme eller nåt en gång. Har tyvärr inga bevis för han kraschade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts