Arman Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) Här kommer äntligen en guide till hur man flyger Dodo-planet i GTA 3! Varför har flygplanet kapade vingar? Det är meningen att det ska vara svårt att flyga planet och att den ska ha kapade vingar. Namnet Dodo kommer från fågeln dront som var en av dem fågelarter som inte kunde flyga riktigt pga. sina korta vingar. Var kan jag hitta flygplanet? Du hittar en Dodo vid Francis International Airport (flygplatsen). Den är parkerad vid två platser, en hangar och vid helikopterplattformen. Hur flyger jag planet? 1. Åk till flygfältet och startbanan med din Dodo! 2. Håll i 9 (Num pad) och gasa som bara den! Släpp ALDRIG gasen! 3. När du har tryckt in 9 tillräckligt mycket så kommer det höras ett gnisslande ljud. Det är då du ska släppa 9. Du kommer då att flyga sakta uppåt. 4. Du måste alltid ha Dodon rak och aldrig upp mot himlen! Därför ska du efter att du lyft från banan, ha planet rak genom att trycka 6. 5. För att svänga så ska inte hålla i pilknapparna utan, du ska nudda den snabbt och försiktigt! PS: Det är inte säkert du kommer kunna flyga direkt, utan du får öva och öva även om du har läst denna instruktion noga! arma[N] jayleno88@hotmail.com Redigerad 22 juni, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Fin fint Arman!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) Man kan faktiskt släppa gasen när man är i luften. Jag har flugit i 3240 sekunder. Redigerad 13 november, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) Man kan faktiskt släppa gasen när man är i luften. Jag har flugit i 32 och 40 sekunder. Jag har faktist lyckats 10 sec Redigerad 10 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Då har jag flugit "LITE" längre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag har fluggit 75sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 mitt längsta va typ 70 sek sen va de störtdyk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Har kommit till första ön där jag landade vid insamlingsgaraget!(hamnen.) PS. Störtdök ej vid landning! (:!!! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Det är ju aslätt att flyga men blir långtråkigt när man flyger typ så länge som jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 ja hitta en skit cool startbana(nerförsbacke) som ja startade ifrån då fick ja skit hög fart (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bitch n Dog Food Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Mitt tips är att köra Dodon till det stora garaget på Staunton Island och spara planet där. Sedan använder jag mittfältet på Callahan Bridge som startbana. Fördelen är brons krökning och när planet tippar framåt första gången är man redan en bra bit upp i luften. Och skulle man fippla till det slipper man landa i vattnet (med en gång i alla fall) och kan göra om snart igen utan att behöva ta sig ända till flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ahmed Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Man kan faktiskt släppa gasen när man är i luften. Jag har flugit i 3240 sekunder. om jag har klarat allt i gta 3 bokstäver och telefoner vad ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 om jag har klarat allt i gta 3 bokstäver och telefoner vad ska jag göra Vad pratar du om... gör en topic istället så att frågan kan besvaras lättare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
b3njo Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 20 sek här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 HAHA jag e bäst då!!! jag har flugit i 8 sekunder jag äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 HAHA jag e bäst då!!! jag har flugit i 8 sekunder jag äger!!! wow, nästan lika bra som mitt rekord på 2026 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 wow, nästan lika bra som mitt rekord på 2026 sekunder... Hehe eller mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag vet jag äger!!! det va upp sedan gled jag sedan boom på marken HIHI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 La till en liten förklaring till varför planet har kapade vingar...! *UPPDATERAD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 (redigerad) Hur långa vingarna är spelar ju ingen roll, dom skulle lika gärna kunnat göra 50 meter långa vingar, skulle ändå vara lika svårt. Dodo heter dront på svenska. Redigerad 19 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts